  • Data: 2022-06-02 22:43:24
    Temat: Re: Ostrzenie noża
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F napisał(a):

    > Chyba nie zdechl
    > https://www.vollmer-vlaser.com/en
    > https://www.vollmer-vlaser.com/de
    >
    > teraz 2022 :-)

    Zauważyłem co napisali:
    The VLaser 370 will become ready for series production in the course of 2022

    Czyli coś im nie idzie.
    Hm, pomyślmy. Węgliki są spiekane, nie topione.
    Zaś laser ma ostrzyć przez topienie i wydmuchnięcie. Co może pójść nie tak?:)
    Zapewnie część się krawedzi się stopi. Co dalej? Tego nie wiem, trza
    szpeca zapytać.

    > Do ostrzenia weglikow ... moze sie nadaje :-)

    Jak opanują proces może i się nada.
    Ale ta cena? Ciężko konkurować z tarczą diamentową.