  • Data: 2022-08-16 07:12:13
    Temat: Re: Ostrzenie noża
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 15 sierpnia 2022 o 17:03:41 UTC-5 J.F. napisał(a):
    > Imo - na początku to jest "fazka".
    Ta, tam jest ostrze dwu katowe.

    > Wyraznie widac, ze przy samym ostrzu jest jeszcze jedna - ok 1-2 mm

    I chyba jak wyjal ten noz z pudelka to specjalnie go stepil zeby byl efekt.
    Nie mialem noza ktory by gabke tak kiepsko cial.

    > natomiast w 1:40, po 3h - on chyba zlikwidowal te drugą "fazke"

    Ta, zmasturbowal sie (i chyba to wielu ludzi lyka jak pelikany) robiac polerke tej
    krawedzi na kamieniach jak mozna to samo zrobic w gora 10 minut papierem i
    szlifierka plus polerka.
    A potem delikatnie zrobic to cienkie ostrze na koncu polerowanego skosu.

    > czy dobrze zrobil - nie wiem. efekt koncowy, od 9:40, jest
    Zrobil jak zrobil. Imho marnotrastwo czasu ale viewsy na jutubie sa.

    > rewelacyjny, ale wiadomo, ze takie ostrze malo wytrzymale jest.

    Taki efekt ze po przekrojeniu tej szmatki (nie wiem czemu na mokro) jeszcze pare razy
    noz bedzie tepszy niz moj ostrzony 30 sekund.

    > A sowja drogą ... japonski noz, a fabrycznie taki tępy ?

    O! widze ze zaczynasz rozumiec jakie to jest nozovoodo. Widzisz, tu i na elektronice
    wszyscy sie smieja z audiovoodoo ale juz lykaja nozovoodo jak pelikany.

    > A on ostrzy .... najbardziej to chyba "wzdluz ostrza", ale składowa
    > "z ostrzem" i "pod ostrze" tez tam jest.

    Jedno w tym filmie jest pozyteczne. On tak ostrzy te noze jak ja na kamieniu z
    kastoramy za 30pln (czy ile teraz taki dwustronny kosztuje).

    Tak ostrz i bedzie dobrze.