eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOstrzegam przed baloon.plRe: Ostrzegam przed baloon.pl
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
    Date: Thu, 10 May 2012 10:04:54 +0200
    Organization: futrzakowo
    Lines: 50
    Message-ID: <jofss2$62k$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
    References: <jodrse$a30$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    <joe5gh$2ks$1@inews.gazeta.pl> <joe879$e27$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
    <joeojl$mqk$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-255-38-64.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1336637402 18709 77.255.38.64 (10 May 2012 08:10:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 May 2012 08:10:02 +0000 (UTC)
    X-User: futrzak1966
    In-Reply-To: <joeojl$mqk$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2448250
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-05-09 23:46, Adam pisze:
    >
    >> A mnie się zdaje, że w kontekście publicznie postawionych
    >> bezpodstawnych zarzutów:
    >
    > Jakich zarzutów (a w szczególności - jakich>bezpodstawnych< zarzutów)?

    Pomówienie, działanie na niekorzyść itd.

    > Bo to:
    >> <cite>
    >> A jeśli już ktoś coś u nich kupi, to dla
    >> własnego dobra (i zgodnie z sugestią kobiety z obsługi) powinien
    >> traktować ich
    >> jako potencjalnych oszustów i dokładnie spradzać, czy dostał to co zamówił.
    >> </cite>
    > nie jest zarzut, tylko stwierdzenie faktów.

    Jakie stwierdzenie faktów? Że niby są oszustami? Sprzedaż wysyłkowa,
    trzeba było sprawdzić przy odbiorze, a nie teraz płakać, jakimi to
    niby 'potencjalnymi' oszustami są i że tak ich traktować należy.

    > Firma nie wie co oferuje, co
    > sprzedaje i wysyła (bo nie byli w stanie ustalić co tak na prowdę wysłali
    > pierwszą przesyłkę),

    Wysłali, wszystko było dobrze, teraz się okazało, że towar ciut się
    różnił. Tobie pasował.

    > a pracownicy wprost twierdzą, że to klient ma się znać na
    > oznaczeniach opon wszystkich producentów, dokładnie (w moim przypadku z
    > dokładnością do jednej cyferki) wiedzieć jak ma wyglądać zamówiona opona i
    > kontrolować to co baloon raczył wysłać.

    Błędy się zdarzają, a jak zamawiasz przez internet to w Twoim interesie
    leży znajomość zamawianego towaru, a nie opowieści o oszustach.

    > Czy konieczność dokładnej kontroli nie
    > jest jednoznaczne z przyjęciem, że istnieje duże ryzyko bycia oszukanym, czyli
    > ryzyko trafienia na>potencjalnych< oszustów?

    Nie, nie jest - to dwie różne sprawy.

    >> to on może mieć problem i to raczej nie taki jaki miałeś na myśli.
    > Doprawdy?

    Tak.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: