eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOstrzegam przed baloon.plRe: Ostrzegam przed baloon.pl
  • Data: 2012-05-10 11:03:17
    Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-05-10 10:32, Adam pisze:
    >> Pomówienie, działanie na niekorzyść itd.
    >
    > Czy na pewno czytałeś, to co napisałem???

    Tak.

    > Dalszy ciąg cytatu :"A jeśli już ktoś coś u nich kupi, to dla
    > własnego dobra (i zgodnie z sugestią kobiety z obsługi) powinien traktować ich
    > jako potencjalnych oszustów i dokładnie spradzać, czy dostał to co zamówił."
    > A może tu jest pomówinie lub działanie na niekorzyść? "traktować jako
    > potencjalnych oszustów"? Bez przesady.

    Nie, to nie jest przesada. Sugerujesz, że w ten sposób postępują,
    włącznie z ostrzeżeniami itd. Trzeba było sprawdzić przy odbiorze,
    a nie teraz opowiadać o domniemanym złym traktowaniu klientów,
    próbach ich oszukiwania oraz sugerowanym burdelu w prowadzonym
    interesie - jak napisałeś "Firma nie wie co oferuje, co
    sprzedaje i wysyła".

    > Potencjalnym oszustem może być każdy.

    To niczego nie zmienia w zakresie Twoich insynuacji.

    >> Jakie stwierdzenie faktów? Że niby są oszustami? Sprzedaż wysyłkowa,
    > Ja nic takiego nie napisałem.

    Pewnie, oni tylko oszukują klientów i trzeba na nich uważać.

    >> trzeba było sprawdzić przy odbiorze, a nie teraz płakać, jakimi to
    > Toż to napisałem, że trzeba DOKŁADNIE spradzać, czyli wiedzieć DOKŁADNIE jak
    > ma być opisana kupowana u nich opona.

    Litości - nie u nich, tylko w ogóle, jeżeli dokonujesz zakupu na
    odległość. Zresztą tak naprawę nie sposób się pomylić jak się człowiek
    opony kupuje.

    >> niby 'potencjalnymi' oszustami są i że tak ich traktować należy.
    > Nie napisałem, że są 'potencjalnymi' oszustami, tylko że nalezy ich traktować
    > jako 'potencjalnych oszustów', czyli firmę której nie nalezy za bardzo ufać.

    Otóż to. Znaczy nic złego nie napisałeś, nie było pomówień o takie
    działanie, nie było opowieści i złym działaniu firmy i złym
    traktowaniu klientów. Ot tak obrzuciłeś kogoś błotem, ponieważ ma
    za Twoje błędy odpowiadać.

    >> Wysłali, wszystko było dobrze, teraz się okazało, że towar ciut się
    >> różnił. Tobie pasował.
    >
    > I dalej by pasował, gdybym nie miał świadomości, że dostałem coś innego niż
    > zamówiłem (w teorii gorszego, bo dostałem starszy model).

    LOL - a kto wie co Ty zamawiałeś parę tygodni temu i jak wyglądała oferta?

    > Nie pasuje mi za to
    > sposób rozwiązania problemu i całkowite umywanie rąk przez firmę.

    A co Ty chcesz od firmy? Wszystko zgodnie z regulaminem i zasadami.

    > Gdybym
    > dostał propozycję w stylu - "błyskawicznie dostarczymy Panu taką samą oponę
    > jak poprzednio, po cenie jak poprzednio (za drugim razem cena opony była ok.
    > 20% wyższa niż za pierwszym), i bardzo przepraszamy za pomyłkę" - to tego
    > wątku by nie było.

    Aaaa, propozycję - a może zamówiłeś jednak stary model i nowy jest
    droższy? A może był błąd na stronie i czegoś nie sprawdziłeś?

    >> Błędy się zdarzają, a jak zamawiasz przez internet to w Twoim interesie
    >> leży znajomość zamawianego towaru, a nie opowieści o oszustach.
    >
    > A firma nie powinna wiedzieć co wysyła? A o oszustach to tylko ty jakieś
    > opowieści co chwilę tworzysz.

    Skoro firma kantuje to pewnie wciska ludziom tańsze opony by się nie
    zorientowali.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: