eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOstrzegam przed baloon.plRe: Ostrzegam przed baloon.pl
  • Data: 2012-05-10 11:35:57
    Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
    Od: " Adam" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > Czy na pewno czytałeś, to co napisałem???
    > Tak.
    Szkoda, że bez zrozumienia.

    > Nie, to nie jest przesada. Sugerujesz, że w ten sposób postępują,
    > włącznie z ostrzeżeniami itd. Trzeba było sprawdzić przy odbiorze,
    > a nie teraz opowiadać o domniemanym złym traktowaniu klientów,
    > próbach ich oszukiwania oraz sugerowanym burdelu w prowadzonym
    > interesie - jak napisałeś "Firma nie wie co oferuje, co
    > sprzedaje i wysyła".

    Bo nie wie. Na fakturze, którą oni dostali od swoje dostawcy jest mniej
    informacji niż na rancie opony.

    > Pewnie, oni tylko oszukują klientów i trzeba na nich uważać.

    Ja napisałem, że trzeba uważać. Drugą część powyższego zdania napisałeś Ty.

    > Litości - nie u nich, tylko w ogóle, jeżeli dokonujesz zakupu na
    > odległość. Zresztą tak naprawę nie sposób się pomylić jak się człowiek
    > opony kupuje.

    Nosz kurcze. JA się nie pomyliłem przy zakupie opony!!! Mam dwa zamówienia na
    DOKŁADNIE tę samą pozycję. Mam dwie faktury na DOKŁADNIE taką opony jakie
    zamówiłem. Różnicę między oponami zauwazyłem, gdy postawiłem dwie opony obok
    siebie (z pierwszej i z drugiej dostawy). Róznica jest kolosalna - JEDNA CYFRA
    "2". Rzeczywiście, nie sposób założyć, że za pierwszym razem przyjechały
    zamówione opony gdy nie wie się, że powinna być na niej dodatkowa cyfra "2"
    (to ostatnie zdanie to oczywiście ironia).

    > Otóż to. Znaczy nic złego nie napisałeś, nie było pomówień o takie
    > działanie, nie było opowieści i złym działaniu firmy i złym
    > traktowaniu klientów. Ot tak obrzuciłeś kogoś błotem, ponieważ ma
    > za Twoje błędy odpowiadać.

    Były fakty, które mogę w większości (nie nagrywałem rozmowy z obsługą sklepu)
    poprzeć dokumentami (wydruki zamówień, faktury - z precyzyjnym oznaczeniem
    zamawianych za każdym razem opon).

    > LOL - a kto wie co Ty zamawiałeś parę tygodni temu i jak wyglądała oferta?

    Ja. Mam wydruki zamówienia i fakturę. Na obu dokumentach jest napisane AC02.

    > A co Ty chcesz od firmy? Wszystko zgodnie z regulaminem i zasadami.

    Z jakimi zasadami? Chyba nie uczciwości i rzetelności kupieckiej.


    > Aaaa, propozycję - a może zamówiłeś jednak stary model i nowy jest
    > droższy? A może był błąd na stronie i czegoś nie sprawdziłeś?

    Aaa, bzdury piszesz. Wiem co zamawiałem i mam na to wydruki. Nie ma różnic
    między pierwszym a drugim zamówieniem (z wyjątkiem ceny).

    > Skoro firma kantuje to pewnie wciska ludziom tańsze opony by się nie
    > zorientowali.

    To ty napisałeś. Mi, przez grzeczność, nie wypada zaprzeczyć.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: