  • Data: 2010-04-14 07:39:48
    Temat: Re: Ostatni krok Achillesa
    Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "syzyf" <s...@p...onet.pl>
    news:hq3orc$7tf$1@inews.gazeta.pl...
    > "Robakks" <R...@g...pl>

    > Tak więc twój Achilles wykonuje N=log_2(C+1) kroków.
    > Ostatni krok ma długość 1/C [m], a cała droga wynosi 1 [m].
    > Przy okazji widać, iż C jest liczbą nieparzystą.
    >
    > Jak widzisz Robakksie w "religii niematematycznej" jest to
    > bardziej niż banalnie proste... Co dalej ?
    >
    > syzyf

    Dalej to ja Ci napiszę co zrozumiałem ze swojego tekstu:
    1. Całość składa się z części, które razem tworzą całość.
    Tu całość to długość 1 metr, a częsci tworzących całość
    jest continuum.
    2. Pojedyncza niepodzielna część ma nazwę pkt i wielkość 1/C [m]
    pkt > 0 bowiem JEDEN jest zawsze JEDEN niezlaeżnie
    do jakiego zbioru jest przepisane.
    W tekście nie ma informacji jakoby gdzieś występowała figura
    stylistyczna "mój Achilles". Jeśli używam tej nazwy to zawsze piszę
    o Achillesie Zenona z Elei.
    Jak teraz rozumiesz to co napisane?
    Edward Robak* z Nowej Huty
    ~>°<~