  • Data: 2010-04-14 12:30:08
    Temat: Re: Ostatni krok Achillesa
    Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "zdumiony" <z...@j...pl>
    news:hq4bsl$olm$1@news.onet.pl...
    > "Robakks" <R...@g...pl>

    > C było definiowane jako ilość punktów w odcinku jednostkowym...

    W uogólnieniu można sobie pozwolić na taki skrót myślowy,
    ale formalnie tamta definicja dotyczy odcinka bez brzegu
    a więc taką sytuację gdy Achilles stojąc na pierwszym punkcie
    odcinka ma jeszcze do pokonania continuum punktów przed sobą
    z których ostatni jest pojedymczy. ;)
    PS. robię sobie z was yaya tak samo jak wy próbujecie robić
    sobie ze mnie, bo wiadomo, że pierwszy i ostatni punkt stanowią parę.
    Miłośnicy nowomowy teoriomnogościowej zamiast skupić się
    na odpowiedzi o ilość pkt=1/C jaka pozostaje Achillesowi do pokonania,
    gdy wykonał już Alef0/2 kroków - to szukają wykrętów. :-)
    Robakks