  • Data: 2013-12-09 00:43:45
    Temat: Re: Osły na letnich oponach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Ty tak poważnie czy sobie jaja robisz?
    > Na oko trzeba by wyłapać tak z 50% delikwentów biorących udział w
    > ruchu, naprawdę uważasz że to jest możliwe bez spowodowania jeszcze
    > większych korków?

    ROTFL
    Chcesz powiedziec, ze w piątek tworzyly sie korki bo 50% ludzi ma letnie
    opony?
    To juz sa jakies jaja...
    Tych chcesz karac kazdego kto rusza troche wolniej niz na suchym czy tych
    co ewidetnie miela w miejscu i nie moga w ogole ruszyc?

    > To blokujesz innych.
    > A chodzi o to, żeby do tego nie dopuścić.

    Nie, chodzi aby do tego nie dopuścic nie tworzac jednoczesnie innych
    niedogodności. Alb stworzyc ich mozliwie mało.
    Na poczatek najmniej dotkliwe byłoby stwierdzenie, ze w takiej pogodzie
    jjechac na letnich sie nie da i ze jak próbujesz i policja cie złapie to
    bulisz 500.
    Do tego wzmozone działania policji i kazdy sobie szybko przeliczy ze jak ma
    zapłacic 500 mandatu to lepiej nie jechac bo za 500 to ma prawie komplet
    nówych opon.
    Jak to sie nie sprawdzi bo ludzie nadal beda jezdzic i policja co opad
    bedzie zatrzymywała 500 na letnich to wtedy mozna pomyslec o wiekszych
    reperkusjach.
    A ty od razu chcesz najbardziej represyjny system.
    A jak sie nie sprawdzi to rozłozysz rece i powiesz, ze to nie ty.

    > Pedofila też się między dzieci nie wsadza, tylko u katoli robi się
    > odwrotnie.

    > Masz mieć motywację, żeby je zmienić ZANIM ten śnieg spadnie.

    Po co?
    Masz na nich nie jechac w sniegu.
    Co ci przeszkadzaja letnie opony jak jest sucho?
    Niech sobie jedzie.

    > Co znaczy w lesie?

    W lesie znaczy ze otwierasz lodówke i wyciagasz piwo.
    nie wiesz co to znaczy "w lesie"

    > Parkingów dla TIR-ów w lesie nie ma, więc staliby na drodze.
    > I to już wystarczy, żeby zablokowali ją dokumentnie.

    Ja nie pisze o tirowcach tylko o osobówkach.
    Na tirowcach sie nie znam, nie wiem jakie maja mozliwosci jezdzenia na
    zimowych itp

    > Nie.
    > To Ty jak zwykle nie widzisz konsekwencji Twoich działań, a ja tak i
    > dlatego jak już, to musi to być działanie wyprzedzające.

    Moich? Ja nie jezdze na letnich w sniegu...
    A formułujac oczekiwania, własnie nad tymi konsekwencjami sie zastanawiam.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."