  • Data: 2013-12-09 17:06:35
    Temat: Re: Osły na letnich oponach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > ROTFL
    > Chcesz powiedziec, ze w piątek tworzyly sie korki bo 50% ludzi ma letnie
    > opony?

    W piątek to może akurat nie, ale 1 listopada 2012 to zdecydowanie tak.

    > Tych chcesz karac kazdego kto rusza troche wolniej niz na suchym czy tych
    > co ewidetnie miela w miejscu i nie moga w ogole ruszyc?

    Zależy za co
    Wszystkich, którzy jeżdżą na letnich - bez wyjątku, nawet jakby im się
    zdarzyło akurat ruszyć sprawnie.
    Do tego tych, co to nie potrafią jeździć mimo opon zimowych - jeśli
    przeginają i jadą 10 czy 20 km/h na śniegu (nie mylić z gołoledzią) - za
    blokowanie ruchu.

    > Nie

    Tak.
    Ale dziś czytałem, że projekt idzie dalej, za brak ma być zimówek nie tylko
    mandat, ale i zabranie dowodu rejestracyjnego.
    Na to nie wpadłem - a pomysł przedni, bez założenia zimówek delikwent dowodu
    nie odzyska.

    > Po co?

    Żeby nie kusiło jechać na letnich, które akurat masz na kołach, a do domu 50
    km, jak już spadnie.

    > Masz na nich nie jechac w sniegu.
    > Co ci przeszkadzaja letnie opony jak jest sucho?

    To, że za chwilę sucho nie będzie, a delikwent nie stanie, tylko pojedzie
    dalej i będzie blokował ruch.

    > Ja nie pisze o tirowcach tylko o osobówkach.

    Nie będzie osobnych przepisów, więc nie mąć.

    > Moich? Ja nie jezdze na letnich w sniegu...

    Chodziło o moment karania który proponujesz.