  • Data: 2013-05-28 09:10:46
    Temat: Re: Oscyloskopy USB
    Od: Marcin <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jakie plusy normalny oscyloskop ma, to sie juz zdazylem przyzwyczaic.
    Nawet do tego stopnia, ze po zmianie firmy gdzie zamiast Teka sa
    Agilenty, na poczatku _zawsze_ lapalem za nie ta galke - podstawowym
    instrumentem dla mnie byl TDS serii 3k.

    Bardziej mi chodilo o to, czy deklarowane przez producentow urzadzen
    typu USB parametry sa prawdziwe, tj,
    - czy nie szumi, za bardzo na najnizszych deklarowanych zakresach
    napieciowych,
    - czy podlaczenie do komputera/laptopa na zasilaczu nie powoduje
    jakichs problemow od zasilacza impulsowego,
    - czy "przypadkowe" podpiecie masy sondy do jakiegos napiecia nie
    niszczy uszadzenia/komputera.
    - czy pewnie dzialaja rozne tryby wyzwalania typu "pulse", (juz
    doczytalem, ze nic poza wyzwalaniem zbocza nie ma....)

    Najlepiej, zeby ktos dorobil przystawke, takze na USB, z trzema
    enkoderami i paroma przyciskami do sterowania takim USB-scopem
    recznie.

    Po niklej ilosci komentarzy wyglada na to, ze bede musial zaryzykowac
    i sam sprawdzic, jak sie naprawde z czyms takim pracuje.

    Marcin