  • Data: 2013-05-28 21:40:32
    Temat: Re: Oscyloskopy USB
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-27 22:45, Stachu Chebel pisze:
    > Aha! Wszystko ma swoje plusy i minusy.
    >
    > Plusy oscyla USB:
    > - łatwy zapis/odczyt wyników pomiaru - cholernie przydatne przy
    > prototypieniu złożonych/upierdliwych projektów.
    > - zmiana podstawy czasu na zatrzymanym oscylogramie (przy odpowiedniej
    > częstotliwości próbkowania)
    > - analiza zapisanego sygnału, np. Fourier o ile jest "wbudowany" w
    > sofcie, a jeżeli nie to powinien mieć (i zapewne ma) zapis binarny
    > sygnału. A wtedy możesz np. napisać własny soft do dalszej analizy
    > obróbki sygnału. Może to być np. filtr Jakoś_Tam_Przepustowy
> [...]

    Miałem przez chwilę oscyla na USB Handyscope HS3-AWG-100.
    Fajna funkcja analizatora widma.
    Poza tym wolałbym zwykłego z gałkami. Dobijało mnie przywracanie
    defaulta przez zamykanie aplikacji i otwieranie na nowo bo to było
    znacznie szybsze niż klepanie po menu. Zapis danych też taki różowy nie
    jest - printscreen? Pozostawienie na chwilę laptopa i jego uśpienie -
    trzeba było odłaczać sprzęt, zamknąć aplikację , podłączyć na nowo i
    uruchomić soft. Schowałem do pudełka i oddałem.

    --
    Irokez