-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!border2.nntp.ams1.gi
ganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl
!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Orlen idzie na rękę posiadaczom elektryków
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <5fd69ef1$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<rr68d2$ef0$2$horizn@news.chmurka.net> <1acslmx2mfzlu$.dlg@myjk.org>
<rr7av2$7er$1$horizn@news.chmurka.net> <a...@m...org>
<5fd74675$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<5fd79767$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<rr9mn3$njm$2$Cav@news.chmurka.net>
<5fd875c6$0$520$65785112@news.neostrada.pl> <1camyfnowk9b8$.dlg@myjk.org>
<5fdcf0e3$0$551$65785112@news.neostrada.pl> <v3wr7r3ujb85$.dlg@myjk.org>
<5fdd07c5$0$549$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
<5fddb6ca$0$524$65785112@news.neostrada.pl> <9ux41k5epk56$.dlg@myjk.org>
<5fde75cf$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <m...@m...org>
<5fdf6e5d$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Mon, 21 Dec 2020 09:57:20 +0100
Message-ID: <4x6yrmhnt84p$.dlg@myjk.org>
Lines: 126
NNTP-Posting-Host: 83.6.207.199
X-Trace: 1608541039 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 539 83.6.207.199:61500
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2688941
[ ukryj nagłówki ]Sun, 20 Dec 2020 16:31:43 +0100, cef
>> Nikdzie nie trwierdzę że zabrania -- palić wunglem też nie zabraniają. Co
>> nie znaczy że nie można myśleć samodzielnie i od tego dziadostwa uciekać
>> samemu.
> I znowu argument z d..., że dziadostwo.
To jest proste stwierdzenie faktu. Truje i jest mega obsługowe, czyli
dziadostwo. Twierdzenie że jest tanie w użytkowaniu jest absurdalne, bo
tanio to ono jest teraz, na starość zwyrodnienia i inne zniszczenia
organizmu, których naprawa (o ile w ogóle będzie to możliwe) będzie
kosztowawielokrotnie więcej niż montaż nowoczesnego źródła ciepła.
>> Miałem trzy samochody z salonu i dwa z drugiej ręki też po salonie, więc
>> raczej wątpliwa jest twoja teza.
> Czyli nie umiesz jeździć.
Czyli ni umiesz czytać ze zrozumieniem, albo manipulujesz.
> Każdemu się wydaje, że jeździ najlepiej.
Czego jesteś najlepszym przykładem, myślisz że jak ci się nic nie sypnęło
znaczy że silnik i sprzęgło masz w idealnym stanie.
>>> Nie zatarłem nigdy silnika, ani nie spaliłem sprzęgła
>> Tylko znowu, nie jesteś pępkiem świata.
> Staraj się o sobie też tak pomyśleć. czasem.
Przecież napisałem wyraźnie, że nie jestem ideałem, w przeciwieństwie do
ciebie.
> Ignoranacją jest takie odebranie tego porównania.
> Twój równoległy dyskutant Cavallino, też na to się złapał.
Nie odiosę się, bo mnie swego czasu wrzucił do kf za rzekome kapelsiarstwo,
więc sam też tam wylądował i go nie czytuję. Nie zmienia to jednak faktu że
jesteś uprzedzony do elektrycznych samochodów z bateriami trakcyjnymi przez
pryzmat baterii w swoim spaliniaku, która praktycznie nijak nie jest
chroniona.
> Zaprzeczać nie, ale wystarczy jak nie będziecie używali
> obraźliwych określeń i nie będzie sprawy.
Pytam ponownie, czy spalinowy samochód nie PIERDZI? Nie SMRODZI?
> Ogólnie sprzedaż czegokolwiek siadła, ale sądzę, że
> w przyszłym roku te nadwyżki z produkcji 2020 trzeba będzie jakoś upchnąć,
> żeby na placach u dealerów nie zalegały, więc to na spaliniaki będą
> mega promocje a elektryki pozostanę niszowe.
Jeśli już, ignorancie, to muszą je sprzedać do końca tego roku. W
przyszłym, jeśli nie zostaną teraz zarejestrowane, nie będą mogły być
sprzedane, bo nie spełnią tych twoich ukochanych norm emisji.
> A ii pisał bezpośrednio o komforcie użytkowania elektro.
Tego trolla też nie czytuję.
> Odpowiadam na Twoje posty, bo za każdym razem dodajesz coś
> co wymaga jakiegoś wyjaśnienia.
> Pozostańmy zatem przy cenie i nie mieszajmy do tego mentalności,
> bo od tego się chyba zaczęło?
Nie wiem co jest dla ciebie nie jasne. Jest cena, w drugiej kolejności jest
mentalność ludzi, co najlepiej m.in. ty demonstrujesz.
> Potwierdza to też co ja napisałem, że o użytkowaniu a raczej
> nieużytkowaniu EV decyduje zaporowa obecnie cena.
Oraż że nie jeździłeś dłużej, jesteś ogólnie uprzedzony do EV, więc nie
masz punktu odniesienia.
> Ale dlaczego pod kątem awaryjności?
> Oceniam ilość tych aut na rynku, bo to świadczy o ofercie.
> Albo jest oferta bogata albo skromna.
> 1% to jest skromna.
Ale jest, jest proporcjonalna, więc generalnie nie wiem co drążysz. Da się
JUŻ kupić EV z drugiej ręki.
> To raczej Twoja megalomania, bo ja poddałem tylko w wątpliwość
> Twoje twierdzenie, że trzeba czymś jeżdzić, żeby się wypowiadać.
Wypada pojeździć żeby się wypowiadać, właśnie w tym rzecz. Póki co
wypowiadasz się o smaku potrawy liżąc ją przez szybę, na dodatek jest to
potrawa której z zasady nie lubisz.
> A Ty od razu przypisałeś mi rolę krytyka i do tego najlepszego :-)
> Do tego użyłeś właściwego swojej kulturze epitetu, więc
> nie wiem kto wyszedł czyściej z tego.
Sam sobie ją przypiąłeś czyniąc to porównanie.
> Ogólnie obowiązujące.
> Chcesz przewracać świat do góry nogami i obalać normy
> a innych nazywasz megalomanami?
Wiele rzeczy obowiązuje, choć są absurdalne. Wiele rzeczy obowiązywało do
pewnego momentu a teraz już nie obowiązuje. Zacznij w końcu samodzielnie
używać mózgu, bo to że normy są jakimś wykładnikiem to jedno, a to jak są
weryfikowane w praktyce to drugie. No a jak jest to każdy logicznie myślący
widzi, wyjeżdża samochód z fakbryki gdzie spełnia normę emisji na
SPOCZYNKU, a po x latach już tych norm nie spełnia bo emisja w spoczynku
nijak się ma do tej w czasie realnej pracy, do tego dochodzi zasyfienie
samego silnika, eksploatacja podzespołów, i na drodze wychodzi kibel.
Kibel, którego EV są pozbawione bo zużycie elementów (silnika czy jego
osprzętu) nie wpływa na takie rzeczy.
> To tym bardziej musiałbyś zadbać o kulturę jazdy,
> albo o wybór mniej awaryjnych modeli,
> bo wygląda na to, że psuły Ci się nowe auta?
Jak się nauczysz czytać ze zrozumieniem to wróć, bo przynudzasz.
> Za te pieniądze nie znajdziesz lepszego.
Oczywiście. Niemniej nie wszystkich zadowala trup za 1000 ełro. Bo ja
wyjechałem z salonu Mazdą 6, jeździłem nią przez 10 lat, była warta pod
koniec znacznie więcej niż 1000 erło a miałem jej serdecznie dosyć, bo się
co powoli wszystko sypało, skrzypiało etc. Dlatego jak ktoś pisze że go
zadowala samochód za taką kwotę i jednocześnie twierdzi że go nie zachwyca
EV, to znaczy że ma absurdalnie nisko postawiony poziom komfortu.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 21.12.20 11:09 cef
- 21.12.20 11:26 J.F.
- 21.12.20 11:39 Cavallino
- 21.12.20 11:43 J.F.
- 21.12.20 11:48 J.F.
- 21.12.20 11:51 Cavallino
- 21.12.20 12:12 Cavallino
- 21.12.20 12:12 J.F.
- 21.12.20 12:21 J.F.
- 21.12.20 12:23 Cavallino
- 21.12.20 12:30 cef
- 21.12.20 13:32 Cavallino
- 21.12.20 16:25 J.F.
- 21.12.20 17:29 ii
- 21.12.20 17:32 ii
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=