eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOrlen idzie na rękę posiadaczom elektrykówRe: Orlen idzie na rękę posiadaczom elektryków
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!border2.nntp.ams1.gi
    ganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl
    !unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Orlen idzie na rękę posiadaczom elektryków
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <5fd69ef1$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <rr68d2$ef0$2$horizn@news.chmurka.net> <1acslmx2mfzlu$.dlg@myjk.org>
    <rr7av2$7er$1$horizn@news.chmurka.net> <a...@m...org>
    <5fd74675$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fd79767$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <rr9mn3$njm$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5fd875c6$0$520$65785112@news.neostrada.pl> <1camyfnowk9b8$.dlg@myjk.org>
    <5fdcf0e3$0$551$65785112@news.neostrada.pl> <v3wr7r3ujb85$.dlg@myjk.org>
    <5fdd07c5$0$549$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <5fddb6ca$0$524$65785112@news.neostrada.pl> <9ux41k5epk56$.dlg@myjk.org>
    <5fde75cf$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <m...@m...org>
    <5fdf6e5d$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 21 Dec 2020 09:57:20 +0100
    Message-ID: <4x6yrmhnt84p$.dlg@myjk.org>
    Lines: 126
    NNTP-Posting-Host: 83.6.207.199
    X-Trace: 1608541039 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 539 83.6.207.199:61500
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2688941
    [ ukryj nagłówki ]

    Sun, 20 Dec 2020 16:31:43 +0100, cef

    >> Nikdzie nie trwierdzę że zabrania -- palić wunglem też nie zabraniają. Co
    >> nie znaczy że nie można myśleć samodzielnie i od tego dziadostwa uciekać
    >> samemu.
    > I znowu argument z d..., że dziadostwo.

    To jest proste stwierdzenie faktu. Truje i jest mega obsługowe, czyli
    dziadostwo. Twierdzenie że jest tanie w użytkowaniu jest absurdalne, bo
    tanio to ono jest teraz, na starość zwyrodnienia i inne zniszczenia
    organizmu, których naprawa (o ile w ogóle będzie to możliwe) będzie
    kosztowawielokrotnie więcej niż montaż nowoczesnego źródła ciepła.

    >> Miałem trzy samochody z salonu i dwa z drugiej ręki też po salonie, więc
    >> raczej wątpliwa jest twoja teza.
    > Czyli nie umiesz jeździć.

    Czyli ni umiesz czytać ze zrozumieniem, albo manipulujesz.

    > Każdemu się wydaje, że jeździ najlepiej.

    Czego jesteś najlepszym przykładem, myślisz że jak ci się nic nie sypnęło
    znaczy że silnik i sprzęgło masz w idealnym stanie.

    >>> Nie zatarłem nigdy silnika, ani nie spaliłem sprzęgła
    >> Tylko znowu, nie jesteś pępkiem świata.
    > Staraj się o sobie też tak pomyśleć. czasem.

    Przecież napisałem wyraźnie, że nie jestem ideałem, w przeciwieństwie do
    ciebie.

    > Ignoranacją jest takie odebranie tego porównania.
    > Twój równoległy dyskutant Cavallino, też na to się złapał.

    Nie odiosę się, bo mnie swego czasu wrzucił do kf za rzekome kapelsiarstwo,
    więc sam też tam wylądował i go nie czytuję. Nie zmienia to jednak faktu że
    jesteś uprzedzony do elektrycznych samochodów z bateriami trakcyjnymi przez
    pryzmat baterii w swoim spaliniaku, która praktycznie nijak nie jest
    chroniona.

    > Zaprzeczać nie, ale wystarczy jak nie będziecie używali
    > obraźliwych określeń i nie będzie sprawy.

    Pytam ponownie, czy spalinowy samochód nie PIERDZI? Nie SMRODZI?

    > Ogólnie sprzedaż czegokolwiek siadła, ale sądzę, że
    > w przyszłym roku te nadwyżki z produkcji 2020 trzeba będzie jakoś upchnąć,
    > żeby na placach u dealerów nie zalegały, więc to na spaliniaki będą
    > mega promocje a elektryki pozostanę niszowe.

    Jeśli już, ignorancie, to muszą je sprzedać do końca tego roku. W
    przyszłym, jeśli nie zostaną teraz zarejestrowane, nie będą mogły być
    sprzedane, bo nie spełnią tych twoich ukochanych norm emisji.

    > A ii pisał bezpośrednio o komforcie użytkowania elektro.

    Tego trolla też nie czytuję.

    > Odpowiadam na Twoje posty, bo za każdym razem dodajesz coś
    > co wymaga jakiegoś wyjaśnienia.
    > Pozostańmy zatem przy cenie i nie mieszajmy do tego mentalności,
    > bo od tego się chyba zaczęło?

    Nie wiem co jest dla ciebie nie jasne. Jest cena, w drugiej kolejności jest
    mentalność ludzi, co najlepiej m.in. ty demonstrujesz.

    > Potwierdza to też co ja napisałem, że o użytkowaniu a raczej
    > nieużytkowaniu EV decyduje zaporowa obecnie cena.

    Oraż że nie jeździłeś dłużej, jesteś ogólnie uprzedzony do EV, więc nie
    masz punktu odniesienia.

    > Ale dlaczego pod kątem awaryjności?
    > Oceniam ilość tych aut na rynku, bo to świadczy o ofercie.
    > Albo jest oferta bogata albo skromna.
    > 1% to jest skromna.

    Ale jest, jest proporcjonalna, więc generalnie nie wiem co drążysz. Da się
    JUŻ kupić EV z drugiej ręki.

    > To raczej Twoja megalomania, bo ja poddałem tylko w wątpliwość
    > Twoje twierdzenie, że trzeba czymś jeżdzić, żeby się wypowiadać.

    Wypada pojeździć żeby się wypowiadać, właśnie w tym rzecz. Póki co
    wypowiadasz się o smaku potrawy liżąc ją przez szybę, na dodatek jest to
    potrawa której z zasady nie lubisz.

    > A Ty od razu przypisałeś mi rolę krytyka i do tego najlepszego :-)
    > Do tego użyłeś właściwego swojej kulturze epitetu, więc
    > nie wiem kto wyszedł czyściej z tego.

    Sam sobie ją przypiąłeś czyniąc to porównanie.

    > Ogólnie obowiązujące.
    > Chcesz przewracać świat do góry nogami i obalać normy
    > a innych nazywasz megalomanami?

    Wiele rzeczy obowiązuje, choć są absurdalne. Wiele rzeczy obowiązywało do
    pewnego momentu a teraz już nie obowiązuje. Zacznij w końcu samodzielnie
    używać mózgu, bo to że normy są jakimś wykładnikiem to jedno, a to jak są
    weryfikowane w praktyce to drugie. No a jak jest to każdy logicznie myślący
    widzi, wyjeżdża samochód z fakbryki gdzie spełnia normę emisji na
    SPOCZYNKU, a po x latach już tych norm nie spełnia bo emisja w spoczynku
    nijak się ma do tej w czasie realnej pracy, do tego dochodzi zasyfienie
    samego silnika, eksploatacja podzespołów, i na drodze wychodzi kibel.
    Kibel, którego EV są pozbawione bo zużycie elementów (silnika czy jego
    osprzętu) nie wpływa na takie rzeczy.

    > To tym bardziej musiałbyś zadbać o kulturę jazdy,
    > albo o wybór mniej awaryjnych modeli,
    > bo wygląda na to, że psuły Ci się nowe auta?

    Jak się nauczysz czytać ze zrozumieniem to wróć, bo przynudzasz.

    > Za te pieniądze nie znajdziesz lepszego.

    Oczywiście. Niemniej nie wszystkich zadowala trup za 1000 ełro. Bo ja
    wyjechałem z salonu Mazdą 6, jeździłem nią przez 10 lat, była warta pod
    koniec znacznie więcej niż 1000 erło a miałem jej serdecznie dosyć, bo się
    co powoli wszystko sypało, skrzypiało etc. Dlatego jak ktoś pisze że go
    zadowala samochód za taką kwotę i jednocześnie twierdzi że go nie zachwyca
    EV, to znaczy że ma absurdalnie nisko postawiony poziom komfortu.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: