  • Data: 2020-12-21 12:30:20
    Temat: Re: Orlen idzie na rękę posiadaczom elektryków
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-12-21 o 11:51, Cavallino pisze:

    > Tanio już nie będzie nigdy, niezależnie od sposobu napędu.

    Przecież jest tanio. Za 2000 euro pełno drobiazgów spalinowych.

    > Po co za rok, można za tydzień.
    > Wyjdzie szybciej i taniej niż przejazd tam samochodem, również spalinowym.
    > Zwłaszcza przy cenie lotów 90 zł/os - tak latałem w tym roku (do Grecji,
    > ale można było do wielu innych miejsc).
    > Do Turcji wyszło trochę drożej, bo 1100 zł, ale za to już z hotelem,
    > transferem z lotniska i all inclusive.
    > Samochodem bym tam nie dojechał w tej cenie, nawet licząc sam dojazd.

    Tobie nie wyjdzie a mnie wyjdzie.
    Mam w pewnych terminach możliwość darmowego pobytu we Włoszech
    do kilku dni - i to nie jest jutro ani za tydzień tylko w marcu albo
    wrzesniu. Do tego pozwiedzam po drodze jeden dzień w Serbii (zakupy
    zrobię, zjem coś :-)), i muszę przewieźć rodzinie trochę bagażu tam i
    coś pewnie wezmę na powrót, z którym to ładunkiem w samolocie było by
    bardzo kłopotliwe (tyle kg nawet nie można) a poza tym jak doliczę
    wypożyczalnię auta na miejscu w Grecji (bo nie przylecę samolotem i nie
    będę leżał w jednym miejscu plackiem) i jak się wtedy dostać do Włoch z
    tym majdanem i z nowym majdanem wrócić?