    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Orlen idzie na rękę posiadaczom elektryków
    Date: Thu, 17 Dec 2020 20:54:56 +0100

    W dniu 17.12.2020 o 10:41, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ii"  napisał w wiadomości grup

    > Jakby byly takie na 100km ... to tak.

    A nie ma?

    > Ale te 50-70l starcza na 500-1000km, i wiekszego nie trzeba.

    Ty taki masz, są mniejsze. Ale 10-litrowych to faktycznie nie spotyka
    się. Z czego można wysnuć wniosek, że niepraktyczne są. A tutejsze
    ludziki mówią, że w sam raz. Ale jakoś też takich nie mają. A ja mam, i
    taki i taki.

    > No chyba, ze ktos w jakiejs dziczy jezdzi i ma w planach 2000 km bez
    > stacji ...

    No tak, no tak, zależnie od potrzeb. Ale do 100km zasięgu jakoś nikt nie
    chce.

    > Ze sprzedawali samochody z takim zasiegiem ... na benzynie.
    > Czy sie sprawdzilo ... chyba raczej normy emisji wykonczyly.

    Po co snuć spiskowe teorie. Czy tylko takie samochody mogą mieć małe
    zbiorniki paliwa?

    > A te spalinowe to jaki maja zasieg ?
    > Nikt tym nie bedzie w dluga trase jechal, wiec wcale sie nie zdziwie, ze
    > zasieg bedzie nieduzy.

    Pierwszy z brzegu 200km http://niusy.pl/@barton-motors.pl/acu

    Próbujemy kolejny?

    > Ropa sie skonczy, i bedzie sie trzeba przyzwyczaic :-)
    >
    > A propos
    > https://www.bankier.pl/moto/niemiecka-chadecja-obawi
    a-sie-skrytego-wprowadzenia-zakazu-aut-z-silnikami-s
    palinowymi-8643/

> [...]
    > tylnymi drzwiami. Na forum Unii Europejskiej angażować się będziemy na
    > rzecz rozwijania naszego wytyczającego przyszłość przywództwa
    > technologicznego
    >
    > Niemiecka chadecja zareagowała w ten sposób na prace przygotowawcze
    > Komisji Europejskiej odnoszące się do przyszłych przepisów emisyjnych
    > Euro 7. Określać one mają dozwolony poziom emisji szkodliwych
    > substancji, jak tlenki azotu i pyły, przez samochody osobowe i ciężarowe. "
    >
    > Dbaja o obywatela, czy dbaja o niemiecki przemysl samochodowy ? :-)

    O stołki :-) Ale ktoś musi docenić hasła. Pewnie liczą na to, że wszyscy
    po trochu.

    > "Niemieccy chadecy opowiadają się natomiast za tym, by przy
    > projektowaniu nowych silników samochodowych uwzględniać wymogi walki z
    > globalnym ociepleniem.
    > ,,Syntetyczne paliwa spalają się znacznie czyściej, wytwarzają mniej
    > szkodliwych substancji takich jak drobne pyły oraz tlenki azotu i mogą w
    > ten sposób wnieść wartościowy wkład w utrzymanie czystości powietrza w
    > naszych miastach""
    >
    > Taa ... obawiam sie, ze te syntetyczne paliwa ... to taniej bedzie na
    > bateriach jezdzic ...

    W ogóle nie znam tematu. Ktoś pociągnie?