  • Data: 2020-12-18 15:57:08
    Temat: Re: Orlen idzie na rękę posiadaczom elektryków
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 15 Dec 2020 09:33:59 +0000, K

    > Nie, nie pije do ciebie bezposrednio.

    No tak, znowu leci muzyka nikogo nie dotyka. :P

    > Pije do bezsensownego zachwalania ulomnej technologii.

    Oczywiście, ale bezsensowne negowanie, choć się nawet koło czegoś nie
    stało, nie wspominając o praktyce, technologii to już jest dla ciebie ok.
    Jak już pisałem, masz mentalność kalego.

    > Ja jestem calkowicie swiadomy tego, ze silnik
    > spalinowy to przeszlosc i bardzo chetnie poczytam o kolejnych
    > "motowalkach".

    To była przeszłość już dawno, tylko nieświadomość, ignorancja tych co
    dopuścili dodawanie ołowiu do paliwa spowodowała że to miało szansę
    zadziałać.

    > Ta technologia nie ma juz nic na swoja obrone ale tez nie
    > jest tak pieknie jak piszesz, ze EV wystarczy kazdemu juz teraz.

    Pokaż mi w któym miejscu napisałem że wystarczy KAŻDEMU już teraz.

    > Moge nalezec do kazdego lobby.

    Ale to że ty należysz nie znaczy że inni też. :P

    > A czy ja gdzies napisalem, ze spalinowe to jest przyszlosc? Nie, to jest
    > przeszlosc, ale na dzien dzisiejszy nie ma jeszcze alternatywy ktora by
    > w 100% mogla zastapic jak to nazywasz kopciuchy.

    Nikt nie twierdzi że ma w 100% zastąpić (szczególnie tu i teraz)! NIKT!
    Dyskutuję z tezą, że EV się nie kupuje bo mają taaakie wieeelkie wady. Mają
    wady, głównie wysoką cenę. Długo, długo jest ta cena, a dalej wadą jest
    zasięg a właściwie nie zasięg tylko prędkość ładowania -- ale większość by
    sobie z tym problemem poradziła -- tylko mentalność i brak logicznego
    myślenia ich trzyma dalej przy spaliniakach. Popatrz na J.F., uparcie
    twierdzi że 7h zmarnowanych, a spędzanych rocznie na stacjach benzynowych,
    jest mniej niż 4h spędzone na ładowarkach (bo rzekomo jak jedzie na urlop
    to mu się wyjątkowo śpieszy).

    --
    Pozdor
    Myjk