  • Data: 2019-02-08 19:58:05
    Temat: Re: Opony Kormoran Snow
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-07 o 20:18, J.F. pisze:

    > Nie o halas mi chodzi, tylko ze do przeniesienia wiekszej mocy skrzynia
    > musi byc solidniejsza.
    > A solidnosc wazy.

    O hałas zdecydowanie też:

    https://www.media.daimler.pl/9g-tronic--nowa-9-biego
    wa-skrzynia-automatyczna-mercedes-benz/

    Zmniejszenie prędkości obrotowej silnika pozwala na ograniczenie
    wibracji i drgań, a jednocześnie wpływa na zwiększenie komfortu
    akustycznego.

    http://www.moto-opinie.com/9-biegowy-automat/

    Bieg bezpośredni umożliwia podróżowanie z niższą prędkością obrotową
    silnika, zwiększając tym samym komfort jazdy i obniżając hałas przy
    wysokich prędkościach.

    Ponadto powszechnie mówi się o skrzyniach CVT (jeśli nie pokręciłem
    skrótu) jako wybitnie hałasujące same z siebie. Od skrzyni bardzo wiele
    zależy - jak napisałem.

    > Ale chyba nie az tyle.

    No to pozostaje dociążenie ołowiem :D Innego wytłumaczenia sporej masy
    tych aut nie znam.

    Tak jak Ci kk napisał - podobnej mocy auta lecz

    --
    Pozdrawiam,
    Marek