  • Data: 2019-02-15 22:37:27
    Temat: Re: Opony Kormoran Snow
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-14 o 14:57, Kris pisze:

    > Dziwisz się że jadący w kolumnie nie zdecydował się na manewr
    > gwałtownego hamowania(co mogło być dla niego niebezpieczne) aby
    > wpuścić idiotę w busie

    Nie naginaj tendencyjnie moich słów ponownie. Pomyśl logicznie.
    Prędkości rzędu 90. Dostawczak próbuje schować się rozpaczliwie. Trwało
    to z 10, może 15s. Załóżmy, że dostawczaki mają po 7m długości. Jak
    gwałtownego hamowania wymaga zrobienie 7m przestrzeni w ciągu kilku
    sekund Twoim zdaniem?

    > a równocześnie piszesz że sam też
    > zrezygnowałeś z takiego manewru
    > i dzięki temu oberwałeś nie ty tylko
    > gość za Tobą

    Ja nie wisiałem na zderzaku tamtego kierowcy. Natomiast pojazd za mną
    owszem - typowo po polskiemu. Jeśli nie widzę jego reflektorów w
    lusterku, to znaczy, że tak właśnie być musi. Dodam, że TIRem nie jeżdżę
    by snuć konfabulacje na temat kształtu mojego ówczesnego auta i nie
    widzenia czegoś we wstecznym.

    > Czubek własnego nosa nie zasłania Tobie widoku na
    > rzeczywistość? I się później dziwisz że łatkę "kierowcy bombowca" czy
    > innego Froga tu Tobie przypinają. I żeby nie było- pewnie postąpiłbym
    > dokładnie tak samo- czyli sam ratował dupę żeby odłamki szyby walnęły
    > w tego za mną.

    Witamy kolejnego Froga na forum zatem. W dodatku w wersji turbo, bo Frog
    nie pałał kipiącą złośliwością, na swoich filmikach przynajmniej.

    > Ale równocześnie przez myśl by mi nie przeszło mieć
    > pretensje do kogoś że nie hamował gwałtownie ryzykując oberwaniem w
    > dupe tylko po to aby wpuścić idiotę który zaczął wyprzedzać nie mając
    > ku temu warunków

    Nie komentuję, bo sytuacja nie była adekwatna do powyższej wizji.

    > Weż no potwierdź że ta kolumna aut na prawym pasie jechała z
    > prędkością 70-90km/godz z odstępami 3-5metrów. Bo ciągle ciekaw
    > jestem gdzie widujesz takie sytuacje

    Pisałeś coś o czubku nosa mojego... Pisałeś też, że na jezdniach robisz
    za zawilidrogę, choć określiłeś siebie wtedy bardzo pozytywnie, co nie
    zmienia faktu. Co chwilę musisz "szkolić" chamskim zachowaniem tych
    wrednych "poganiaczy", którzy Cię wszędzie prześladują. Ja nie pamiętam
    kiedy ostatni raz ktoś błyskał na mnie, czy z przodu, czy z tyłu. Nie
    widuję takich sytuacji. Ty z kolei nie widujesz jeżdżących ciasno
    kierowców, których ja widuję niemalże codziennie. Poskładaj to
    samodzielnie jakoś do kupy i oszczędź mój czas.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek