-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ograniczenie prędkości
Date: Thu, 28 Feb 2019 01:57:34 +0100
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 22
Message-ID: <q57bma$fd7$4@news.icm.edu.pl>
References: <k...@4...net>
<5c72a566$0$5603$426a74cc@news.free.fr> <q4ujtl$qu$1@news.icm.edu.pl>
<5c75193b$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1551315466 15783 78.10.177.126 (28 Feb 2019 00:57:46 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Feb 2019 00:57:46 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.5.0
In-Reply-To: <5c75193b$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: en-US
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651232
[ ukryj nagłówki ]On 2019-02-26 11:47, Poldek wrote:
> W dniu 2019-02-24 o 18:22, kk pisze:
>> On 2019-02-24 15:08, Mateusz Viste wrote:
>>> On Sun, 24 Feb 2019 14:30:18 +0100, Jacek Maciejewski wrote:
>>>> http://www.geekweek.pl/news/2019-02-24/to-juz-pewne-
w-samochodach-
>>> pojawia-sie-obowiazkowe-ograniczniki-predkosci/
>>>> Już widzę ten smętny sznurek bryk wlokących się 50-ką pomieście...
>>>> I Cavalino desperacko wduszającego pedał w podłogę a tu nic... i nawet
>>>> ze 200 KM nie pomoże.
>>>
>>> Jak kto normalnie jeździ, to żadnej różnicy nie odczuje. A taki odgórny
>>> ogranicznik jest jak najbardziej pożądany,
>>
>> Do czego? Samochody mają jeździć tak szybko jak to jest bezpieczne a
>> nie jak to jest ograniczone. Sens mają systemy zapewniające to
>> bezpieczeńswo jak wykrywające zagrożenia na drodze.
>
> Ograniczenia prędkości istnieją z więcej powodów, niż troska o
> bezpieczeństwo. Np. po to, aby zmniejszyć niepotrzebną emisję hałasu i
> spalin.
A złodziej to kradnie bo biedny jest.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.02.19 02:00 kk
- 28.02.19 02:01 kk
- 28.02.19 11:59 Budzik
- 28.02.19 11:59 Budzik
- 28.02.19 13:43 WS
- 28.02.19 14:40 Jacek Maciejewski
- 28.02.19 17:59 Budzik
- 28.02.19 17:59 Budzik
- 28.02.19 18:40 WS
- 28.02.19 18:43 Cavallino
- 28.02.19 20:59 Budzik
- 28.02.19 21:29 WS
- 28.02.19 22:59 Budzik
- 28.02.19 23:22 RadoslawF
- 01.03.19 01:49 mk4
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=