-
Data: 2019-02-28 21:29:12
Temat: Re: Ograniczenie prędkości
Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Thursday, February 28, 2019 at 8:59:50 PM UTC+1, Budzik wrote:
> Ale rozpatrujemy teoretyczna sytuacje w ktorej wszyscy jada 90 na godzine
> bo wiecej nie pozwala samochód ze wzlgedu na ograniczenie predkosci.
> Czy wtedy rowniez miałbys problem z utrzymaniem odstepu?
Wg mnie problem polega na tym, ze odstep zaklada, ze nikt nie stanie "w miejscu",
czyli nie popelni bledu pakujac sie np. w stojaca przeszkode na drodze. Stad
karamble... Jesli jeden zatrzyma sie na strefie zgniotu, to zaraz jest
kilka/nascie/dziesiat samochodow rozbitych. Dlatego nie cierpie jechac "w
ciemno",musze widziec kilkadziesiat/set metrow drogi do przodu! Fizyki sie nie oszuka
:( oczywiscie mozna usilowac zostawic te ponad 100m odstepu, ale w praktyce zaraz
ktos wyprzedza i sie w ten odstep wp...
Następne wpisy z tego wątku
- 28.02.19 22:59 Budzik
- 28.02.19 23:22 RadoslawF
- 01.03.19 01:49 mk4
- 01.03.19 02:10 Pawel \"O'Pajak\
- 01.03.19 09:08 WS
- 01.03.19 11:33 Jacek Maciejewski
- 01.03.19 11:42 Jacek Maciejewski
- 01.03.19 11:55 RoMan Mandziejewicz
- 03.03.19 19:59 Budzik
- 03.03.19 19:59 Budzik
- 03.03.19 20:59 Budzik
- 03.03.19 21:35 Zenek Kapelinder
- 03.03.19 22:18 Marek S
- 04.03.19 01:08 Zenek Kapelinder
- 04.03.19 13:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=