  • Data: 2009-04-01 22:40:34
    Temat: Re: Ogniwa słoneczne-odpornosc na zwarcie.
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Desoft napisał:
    > Użytkownik "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net> napisał w wiadomości

    > Opatentuj. Koniecznie!!! Przecież właśnie wynalazłeś perpetuum mobile -
    > ogniwo fotowoltaiczne które samo z siebie wytwarza energię...
    >

    > Przeczytaj uważnie co napisałem.. najlepiej dwa razy.

    No więc czytam jeszcze raz - jest podgrzewane przez Słońce (pisane,
    przypominam, z wielkiej litery...) i dodatkowo przez energię którą samo
    wytworzy - (specjalnie słowo w słowo przepisałem żebyś nie myślał że
    copy - paste...) - czyli Słońce dostarcza energii a fotoogniwo wytwarza
    samo z siebie jeszcze jakąś dodatkową która je dodatkowo grzeje... Jak
    mi udowodnisz że to nie jest opis perpetuum mobile to nobla z fizyki
    masz w kieszeni.

    --
    Darek