eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaOgniwa lampek ogrodowych (i inne takie) - jak szybko mogą migać?Re: Ogniwa lampek ogrodowych (i inne takie) - jak szybko mogą migać?
  • Data: 2017-03-20 04:42:36
    Temat: Re: Ogniwa lampek ogrodowych (i inne takie) - jak szybko mogą migać?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "V.L.Pinkley" <v...@g...com> napisał w wiadomości
    news:34ced2a7-761b-4bcb-8dc8-e2e9e94bc5fc@googlegrou
    ps.com...
    użytkownik HF5BS napisał:

    > Już widzę jak ślęczysz przed nadajnikiem i próbujesz wcelować
    > wiązkę, no dobrze a kto wceluje po drugiej stronie?

    A przeczytałeś, jakie uwarunkowania postawiłem? I dlaczego tak? Raczej
    nie... A powód jest bardzo istotny i to on najbardziej warunkuje, że
    światłem. Nie będzie żadnego celowania wiązek, bo wiązek nie będzie, choć to
    latarka, ale akurat zrobiona od początku do potrzeb "projektu".
    Podpowiadam - diody będą umieszczona na lekko wypukłym wycinku kuli i ich
    światło nie będzie skupiane. Reszta gdzieś na poczatku wątku.
    Podpowiem - łączność radiowa w długim wąskim tunelu bardzo szybko siada.
    Zesrasz się, a fali nie złapiesz. A potrzeba łączyć się daleko dalej.

    > Wyciągnij wnioski z tego filmu i kup se SiBi. Szkoda czasu na pierdoły.

    Muszę zająć czymś ręce (mniejsza o powód). Do wyboru mam - a. zrobić ten
    komunikator, b. zwalić konia.
    Chyba wiadomo, czym zajmie się uczestnik pl.misc.elektronika...?

    > https://youtu.be/QmBsRMxTuMY

    http://www.polarimage.fi/ gorąco polecam wszystkim.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.