  • Data: 2011-08-10 20:45:56
    Temat: Re: Odwołanie od decyzji TU
    Od: Tomasz Guzik <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zamykając dyskusje: zamówiłem rzeczoznawce niezależnego który wycenił
    szkodę na 2tyś mniej niż TU (znalazł 3 elementy które nie są
    uszkodzone a TU zakwalifikowała je do wymiany) + niebotyczna
    robotogodzina zawyżona przez nich o 30%. Wartość auta przed szkodą
    zaniżyli mi o 1800zł więc w sumie do szkody całkowitej według tych
    wyliczeń brakło prawie 2.5tyś zł. Gość stwierdził że to normalna
    praktyka że za wszelką cenę dążą do szkody całkowitej i nie mam się
    czemu dziwić. W każdym razie będe sie ubiegał o odszkodowanie dwa razy
    wyższe jak mi wypłacili i z opinii rzeczoznawcy raczej nie mają się
    jak bronić.