  • Data: 2016-01-09 18:11:25
    Temat: Re: Odsiarczanie akumulatora
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.01.2016 17:57, J.F. wrote:

    > No coz - ostatnie doswiadczenie mialem takie, ze aku sie naladowal, a
    > trzy miesiace pozniej zdechl. I to tak z dnia na dzien.
    >
    > Nie byl stary, ale auto dlugo stalo ..

    Pożyjemy zobaczymy. Może ci po prostu bez związku padł potem? Mój biorąc
    pod uwagę, że się ro9zładował tak, że nawet się żadna kontrolka nie
    ścieciła o centralnym zamku nie wspominając (po prostu jakby aku nie
    było) to działa po reanimacji zaskakująco dobrze. W sensie nawet w mrozy
    po sylwku kręcił jak wcześniej - czyli na dwa razy - trzy sekundy,
    przerwa i za następnym razem od razu.

    W sumie ciekawe - jak się katuje rozrusznik do oporu to po jakiś 7
    sekundach w największe mrozy odpala. Jak zakręcisz trzy sekundy,
    przerwiesz i znowu, to za drugim razem odpala od ręki.

    Shrek.