  • Data: 2016-01-09 19:57:48
    Temat: Re: Odsiarczanie akumulatora
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.01.2016 18:23, J.F. wrote:

    > Ja tak mialem z gazem - jak krecilem uparcie to krecil, krecil i nie
    > chcial zapalic. Ale wystarczylo zakrecic przez sekunde, wylaczyc,
    > zakrecic poraz drugi - startowal po sekundzie.
    > Komputerow prosze nie podejrzewac - tam byl gaznik, ale benzyne
    > widzial raz na rok.

    Ja też mam gaz, ale to nie to - odpala na benzynie. Coś mi się o uszy
    obiło, że jak dasz akumulatorowi "kopa" na pobudkę, to potem lepiej
    działa - jak nie zapomnę to sprawdzę w mróz - najpierw wszystkie
    światła, a dopiero potem kręcenie.

    Chociaż zastanawiam się czy to nie kwestia układu paliwowego - np pompa
    się "zawiesza" albo coś zapowietrza na mrozie. Tak czy inaczej - na
    solidych mrozach za pierwszym razem nie chce odpalić, za drugim odpala
    bez zająkniecia. W sumie nie jestem pewny, ale chyba jak trzymasz to w
    końcu odpala, tylko tak katować rozrusznik i akumulator to trochę nie po
    chrześcijańsku;)

    Shrek.