  • Data: 2016-01-09 18:23:45
    Temat: Re: Odsiarczanie akumulatora
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 9 Jan 2016 18:11:25 +0100, Shrek napisał(a):

    > Pożyjemy zobaczymy. Może ci po prostu bez związku padł potem?

    Dawniej by tak szybko nie padl.
    Zwarta cela - zapewne opad masy, a opad po glebokim rozladowaniu
    niemal pewny - przynajmniej czesciowy.

    > Mój biorąc
    > pod uwagę, że się ro9zładował tak, że nawet się żadna kontrolka nie
    > ścieciła o centralnym zamku nie wspominając (po prostu jakby aku nie
    > było) to działa po reanimacji zaskakująco dobrze. W sensie nawet w mrozy
    > po sylwku kręcił jak wcześniej - czyli na dwa razy - trzy sekundy,
    > przerwa i za następnym razem od razu.

    Dawniej akumulatory jakos przezywaly rozladowanie.

    > W sumie ciekawe - jak się katuje rozrusznik do oporu to po jakiś 7
    > sekundach w największe mrozy odpala. Jak zakręcisz trzy sekundy,
    > przerwiesz i znowu, to za drugim razem odpala od ręki.

    Ja tak mialem z gazem - jak krecilem uparcie to krecil, krecil i nie
    chcial zapalic. Ale wystarczylo zakrecic przez sekunde, wylaczyc,
    zakrecic poraz drugi - startowal po sekundzie.
    Komputerow prosze nie podejrzewac - tam byl gaznik, ale benzyne
    widzial raz na rok.

    J.