eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOpel AmperaRe: Odp: Opel Ampera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.glorb.com!npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!f
    eed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.
    neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.n
    eostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 9 Apr 2012 13:34:41 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Odp: Opel Ampera
    In-Reply-To: <4f82c4d3$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1204091328100.2252@quad>
    References: <jlu4pu$a02$1@usenet.news.interia.pl> <jlug5l$rv9$1@mx1.internetia.pl>
    <4f82c4d3$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 23
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1333971555 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1220 83.15.167.123:63432
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2042
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2443339
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 9 Apr 2012, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał
    >> Łatwiej dostawić kloc elektrycznego silnika-prądnicy pomiędzy skrzynią
    >> a silnikiem, a zostawiając całą resztę auta bez zmian (zawieszenie,
    >> przeniesienie napędu itd). W dodatku - silniki elektryczne jednak mają moc
    >> szczytową 'taką sobie' w porównaniu do spalinowego, często hybrydy mają
    >> ~100KM spalinowego i ~30KM elektryka, dzięki czemu sumując moce da się
    >> jechać całkiem dynamicznie i całkiem szybko, a jakby koła kręcił tylko
    >> ten elektryczny - to jednak za mała moc.
    >
    > W porównaniu do 130 konnego elektrycznego?

    Pytaniem jest, jak przy 130-konnym elektrycznym wyglada waga (masa)
    takiego zestawu. Bo to trzeba dodać do już istniejacej masy spalinowego
    a pózniej rozpędzać (z czego częsc wirujaca też stanowi niezerowy
    składnik).
    No chyba, że spalinowy nie musi wystarczac na "samowystarczalnš" jazdę
    (typu "długo pod górę", zakładamy że jak braknie energii w akumulatorach
    to mówi się trudno i redukujemy do 25 kmph) i istotnie odwrócimy proporcje
    mocy.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: