    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Re: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 30 Oct 2018 10:43:45 GMT

    On Mon, 29 Oct 2018 22:30:43 +0100, Marek S wrote:
    > Nie miganie lecz mignięcie. Kris działa tak, że jeśli widzi strumień
    > fotonów to daje po heblach.

    Sprostuję: Kris działa tak, że na chamstwo i buractwo odpowiada w jedyny
    sposób który cham i burak jest w stanie zrozumieć. I o żadnych heblach
    nie było nigdy mowy.

    Alternatywa to w ogóle nie odpowiadać, tzn. chamstwo ignorować i niech
    burak zamiga się na śmierć - to opcja którą sam preferuję, aczkolwiek
    przyznaję że to egoizm z mojej strony, bo chamstwo należy tępić. Na
    szczęście tu gdzie mieszkam odsetek tępaków drogowych jest znikomy, by
    nie powiedzieć żaden (pomijam tu myśliwych wyjeżdżających z lasu bo to
    szczególny przypadek, i na obronę mają fakt że to z reguły faceci 70+
    którzy często już nie do końca rozumieją co robią).

    > Ok, ale skoro zdaje sobie sprawę, że jest to znacznie poniżej
    > dopuszczalnej

    Na omawianej drodze jazda 40 km/h jest w 100% dopuszczalna. To, że
    uważasz jazdą poniżej *maksymalnej* prędkości za "naganne" (a teraz wręcz
    "niedopuszczalne") to tylko i wyłącznie twój problem. Psychiatryczny.

    > czy nie mógłby zasygnalizować tego w
    > jakikolwiek sposób (zielony liść, mignięcie awaryjnymi, wystawienie
    > dłoni przez okno), że ma zaniżone standardy bezpiecznej prędkości?

    Czyli oczekujesz że ludzie będą cię jeszcze w jakiś sposób przepraszać za
    to że jadą zupełnie prawidłowo. Ciekawe.

    > a) ktoś traktuje mignięcie długimi jako formę agresji b) reaguje daniem
    > po heblach

    Ja natomiast nie pojmuję dlaczego ty traktujesz spowolnienie pojazdu
    jadącego przed tobą jako formę odwetu. To komunikacja, dokładnie taka
    sama jak twoje popychanie światłami. I Kris nigdy nic nie wspominał o
    "dawaniu po heblach", tylko o spowolnieniu - tzn. znów zmyślasz.

    > Chętnie zatrzymałbym się przed Tobą w miejscu gdzie nie będziesz miał
    > możliwości ominięcia. Wtedy zapytam o to jakim tępakiem jesteś by nie
    > móc kupić nowego samochodu by wznowić jazdę :-D

    Tutaj to już naprawdę nie ogarniam co autor może mieć na myśli. Jeśli to
    jakaś dziwna forma odgrażania, to zauważ że z nas dwóch to ty ukrywasz
    się za anonimowym nickiem.

    > Tu nasza filozofia życiowa się rozmija. Więc jest już 2 furiatów
    > reagujących agresją na zwykłe popędzenie.

    O, mruganie przestało być "prośbą", a stało się "popędzeniem"?

    A z tym reagowaniem agresją to sam sobie film nakręciłeś. No ale z twoich
    wypowiedzi wynika, że wszyscy powinni zjeżdżać ci z drogi, nisko się przy
    tym kłaniając. W końcu król szos jedzie - i spieszy mu się.

    Mateusz