  • Data: 2018-10-30 20:07:03
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29-10-2018 o 23:18, Marek S pisze:

    > Za diabła nie wiem kim jest grupowy kapelusznik.
    >
    > Może bardziej konkretnie?  Powiedz mi proszę jaka jest tolerowalna
    > prędkość na pomiarowym odcinku gdzie limit wynosi 60 km/h

    A tak z 80.....

    i brak jest
    > możliwości wyprzedzania? Czy jeśli ktoś jedzie 40km/h mając dużo większe
    > możliwości i ciągnie za sobą sznurek pojazdów po horyzont, to jest cool
    > gościem?

    Nie - jest skretyniałym kapelusznikiem, zwłaszcza jeśli reaguje agresją
    na zwrócenie uwagi światłami.

    Jeśli jeszcze nie załapałeś, to ja się z Tobą zgadzam w 100%, poza
    jednym - naiwnymi próbami dyskusji z takimi typami, w nadziei że coś im
    to we łbie zmieni.
    Nie zmieni - to przypadki beznadziejne.
    Osobiście wrzucam takich do kibla i mam względny spokój, nie muszą mi
    podnosić ciśnienia również na grupie.
    Polecam takie rozwiązanie, jeśli tylko wyczujesz że ktoś ma tego typu
    kapelusznicze inklinacje - będziesz zdrowszy.