  • Data: 2018-10-30 15:22:59
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    ..
    On Mon, 29 Oct 2018 22:30:43 +0100, Marek S wrote:

    >Sprostuję: Kris działa tak, że na chamstwo i buractwo odpowiada w
    >jedyny
    >sposób który cham i burak jest w stanie zrozumieć. I o żadnych
    >heblach
    >nie było nigdy mowy.

    >Alternatywa to w ogóle nie odpowiadać, tzn. chamstwo ignorować i
    >niech
    >burak zamiga się na śmierć - to opcja którą sam preferuję, aczkolwiek
    >przyznaję że to egoizm z mojej strony, bo chamstwo należy tępić.

    Dlugie z tylu troche przeszkadzaja, wiec wlasciwa metoda tepienia
    chamstwa byloby ostentacyjne opuszczenie rolety, najlepiej lustrzanej
    i niech sie sam oslepia :-)
    Niestety - to chyba nie wystepuje w samochodach.

    No i warunki drogowe powinny takie, zeby nie przegiac w tym
    utrudnianiu.

    Chyba, ze ktos ma dobry refleks ... zwolnic, wyprzedzic tira, zjechac
    na prawo, poczekac az zajedzie droge, zlosliwie zahamuje, i wtedy
    szybciutko uciec na lewy, wystawiajac go tirmanowi :-)

    A potem sie zatrzymac i usluznie podsunac policjantom film z kamery
    :-)

    >Na omawianej drodze jazda 40 km/h jest w 100% dopuszczalna. To, że
    >uważasz jazdą poniżej *maksymalnej* prędkości za "naganne" (a teraz
    >wręcz
    >"niedopuszczalne") to tylko i wyłącznie twój problem. Psychiatryczny.

    Dopuszczalna jest tez 10km/h.

    Kodeks przewiduje kare za jazde z predkoscia utrudniajaca, i nie pisze
    ile to jest ...

    >Ja natomiast nie pojmuję dlaczego ty traktujesz spowolnienie pojazdu
    >jadącego przed tobą jako formę odwetu. To komunikacja, dokładnie taka
    >sama jak twoje popychanie światłami. I Kris nigdy nic nie wspominał o
    >"dawaniu po heblach", tylko o spowolnieniu - tzn. znów zmyślasz.

    Na pewno sa i tacy, co zwalniaja bardziej gwaltownie ...

    >O, mruganie przestało być "prośbą", a stało się "popędzeniem"?

    Roznie bywa. Niektorzy migaja z duzej odleglosci, bo tak trzeba jak
    sie jedzie znacznie szybciej ... choc tak szybko to nie wolno.

    Inni moga zamigac jak uznaja, ze na prawym pasie jest wystarczajaco
    pusto, a delikwent powininen sam dawno zjechac.

    A jeszcze inni bez migaja bez sensu ...

    J.