-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <pr2m9b$8bf$1@node1.news.atman.pl>
<15qk5o2j669qv$.ga3xt5340key.dlg@40tude.net>
<pr2p7l$bug$1@node1.news.atman.pl>
<i4y0n52gorr3.dsvb2ks2ouzt$.dlg@40tude.net>
<pr4vkc$gfj$1@node1.news.atman.pl>
<1s3qpj7i2zgc6$.dilx6xlmf0x3$.dlg@40tude.net>
<pr5ccl$spk$1@node1.news.atman.pl>
<1wi65f2cd0vfj.128klzfgr9qj$.dlg@40tude.net>
<pr7t6r$3p0$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <pr7t6r$3p0$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
Date: Tue, 30 Oct 2018 11:39:59 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 132
Message-ID: <5bd8352d$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.103.102
X-Trace: 1540896045 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 523 83.26.103.102:54340
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642601
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:pr7t6r$3p0$...@n...news.atman.pl...
W dniu 2018-10-29 o 00:24, J.F. pisze:
>>> Odpowiedź słuszna jeśli wyprzedzać da się. Jeśli się nie da, to
>>> uważam,
>>> ze należy wykazać pro-społeczną postawę, taką jak opisujesz
>>> poniżej.
>
>> Ale dla innych moze byc za szybko ...
>Jasne, ale wtedy mogą błysnąć awaryjnymi, wystawić dłoń w geście
>przekazania informacji "nie dam rady szybciej". Natomiast dawanie po
Ciekawe jak to odbierze kierowca BMW z tylu ...
>heblach bo "gnój/idiota śmiał błysnąć na mnie" nie jest dla mnie
>logicznym postępowaniem.
ale ale ... latwiej jest mignac swiatlami stop niz awaryjnymi :-)
Lekkie wcisniecie pedalu, ktore nawet hamowania nie powoduje.
Ale jak z tylu bedzie jechac bmw ... chyba najlepiej nic nie robic, ew
przeciwmgielne wlaczyc jak on dlugie wlaczy :)
>>> lub niewiele wolniej - nawet przez sekundę nie pomyślałbym o
>>> popędzaniu
>>> światłami czy wiszeniu na zderzaku gdyby prawy był zajęty. Zresztą
>>> jeśli
>
>> A sa tacy, co migaja.
>Tak, wiem, ale to wyjątki. Zanikające wyjątki. Żądają abyś odparował
>z jezdni najlepiej. :-)
Hm, czy takie wyjatki ... ale mnie i tak malo kto dogania ...
>Jeśli brak jest logiki w tym co sygnalizują, to nie ma jak tego
>interpretować więc skoro nic nie można zrobić, nie można ustąpić
>drogi w żaden sposób, to pozostaje tylko jedno: zignorować takowego.
No, jeszcze mozna zwolnic, bo widac ostrzega przed niebezpieczenstwem
:-)
>> No i zaczynaja sie trudnosci interpretacyjne - jak ktos jedzie 120
>> swoim fiacikiem, a na prawej odstepy miedzy tirami po 200m ... to
>> migac czy nie ?
>Pisałem o tym pośrednio, ale rozwinę.
>https://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/polski-ki
erowca/news-polacy-kochaja-blokowac-lewy-pas-ruchu,n
Id,1936576
>W swoim życiu miałem wzloty i upadki. Jeździłem wypasionymi
>limuzynami jak i maluchami, których miałem nawet 2 (face lifting,
>pamiętasz takie? :-D ) Pomijając nawet to, że nawet maluchem
>zazwyczaj zostawiałem wszystkich stojących na skrzyżowaniach z
>lepszymi autami w tyle (Polacy od zawsze nie potrafią dynamicznie
>ruszać by jak najwięcej aut
Na Wroclaw maluch sie przestal nadawac. Moze inni pozno ruszaja, ale
przy szerszym skrzyzowaniu maluch odpada jeszcze przed jego
przejechaniem.
Tzn mozna prawym, ale ja z przyzwyczajenia na lewy :-)
>przejechało na zmianie świateł) i to nie przekraczając 60tki (tyle
>było wolno wtedy), to zawsze miałem w głowie, że skoro nie mogę
>szybciej lub nie czuję się pewnie przy danej prędkości, to zjeżdżam
>na prawo choćby na chwilę by przepuścić szybszych.
Ale maluch mial 100km/h, to mu miedzy tirami jest dobrze.
A tu jedzie ktos 120, a tiry umiarkowanie gesto, i odstepy miedzy nim
takie na granicy ...
>Jak ja bym postąpił w czasach współczesnych dysponując szybkim autem?
>Hmmm... wątpliwości nie mam. Jeśli kierowca poprzedzającego auta ma
>mnie w dupie (jak Kris - sorki dla Krisa, ale musiałem zobrazować
>mentalność kierowcy, który woli się mścić niż ustępować), to
>wyprzedzam prawym (o ile można).
A tu te tiry na tyle blisko, ze nie wiadomo - uda sie, czy nie :-)
>Wcześniej z bardzo daleka daję mu błysk gdy widzę, że ma sporo
>miejsca by zjechać nie zwalniając. Jeśli tego nie robi, to uważam go
>za okupanta lewego pasa, rodzaj stacjonarnej przeszkody.
Ale pomysl od drugiej strony - wyprzedzasz ciag pojazdow, a z tylu
ktos ci blyska z daleka.
Jaka musi byc luka, zebys zjechal na prawo ? :-)
>Jeśli natomiast widzę, że jadący wolniej mimo wszystko wyprzedza, to
>utrzymuje bezpieczną odległość. Szanuję jego ograniczenia.
No ale jak jechalem ostatnio za takim fiacikiem 120, to mi troche
przeszkadzal.
A tiry po prawej tak wlasnie na granicy ...
>>> Czy zjechanie na prawo, nawet z lekkim przyhamowaniem, nie stanowi
>>> dla
>>> Ciebie problemu?
>> Stanowi !
>> Nie ma lekkiego przyhamowania - tiry jezdza sporo wolniej.
>Na lewym nie tylko TIRy jeżdżą przecież :-) No chyba, że w Twoich
Ale na prawym jezdza.
Zjade w prawo, a potem bede musial hamowac z 150 do 90 :-)
>>okolicach. Na A1 TIRa widuję co bardzo długi odcinek drogi. Czasem
>>są zgrupowane po kilka ale głównie są to osobówki. Nie ma czegoś
>>takiego, że TIR za TIR'em, że nigdy nie da się zjechać.
nigdy to nie, ale pare km moze sie takiego ciagu zdarzyc.
>> no dobra, jesli widze, ze naprawde wystarczy lekko, to moze
>> zaryzykuje
>> i zjade :-)
>Brawo mistrzu :-)
Ale z niechecia :-)
Wiec raczej przyspiesze, zeby sie mniej denerowal.
A jak mnie wk*, to tak przyspiesze, ze mnie nie wyprzedzi do
nastepnego ciagu :-)
No ale jak sa takie kilometry tirow, to zazwyczaj wiecej tam
wyprzedza, wiec pojade sobie spokojnie 120, co najwyzej igorujac to
nerwowe blyskaie bmw z tylu :-)
Choc niedawno jechalem w weekend w dosc gestym ruchu weekendowym ...
wygodniej mi bylo uciekac wszystkim niz im ustepowac :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.10.18 11:43 Mateusz Viste
- 30.10.18 15:22 J.F.
- 30.10.18 17:15 Marek S
- 30.10.18 17:31 Kris
- 30.10.18 17:40 Kris
- 30.10.18 17:40 Marek S
- 30.10.18 17:46 Kris
- 30.10.18 18:29 RadoslawF
- 30.10.18 20:07 Cavallino
- 30.10.18 20:17 J.F.
- 30.10.18 20:51 Marek S
- 30.10.18 20:59 Marek S
- 30.10.18 21:06 Marek S
- 30.10.18 21:54 t-1
- 30.10.18 22:18 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- W-wa naklejki wjazd do centrum
- 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
- poszedł na czerwonym i uderzył w motur
- Tesla to wóz dla mnie
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
Najnowsze wątki
- 2024-07-01 W-wa naklejki wjazd do centrum
- 2024-07-01 ładowarka zmarła
- 2024-07-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z Qt) i D.
- 2024-07-01 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-01 Białystok => Full Stack Web Developer (.Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-01 Berlin => Technical Rollouter (Radio Systems Software Installation and
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-07-01 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Bielsko-Biała => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-07-01 Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- 2024-07-01 Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- 2024-07-01 Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni
- 2024-07-01 CA -- problem z logowaniem