  • 1. Data: 2013-01-21 21:17:24
    Temat: Re: Obiecałem sobie...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Przemek,

    [...]

    > Yhm, wybór, tak jak pokazywanie lokalizacji: nie podasz, nie korzystasz.

    Ale to chyba oczywiste - chcesz korzystać dane uzyskane dzięki
    obserwacji lokalizacji wielu urządzeń - dodaj swoją lokalizację.

    > Świetny wybór.

    Chciałbyś mieć ciastko i zjeść ciastko. Za darmo i sam. A nie bierzesz
    pod uwage tego, że te ciastka istnieją tylko i wyłącznie dlatego, że
    płaci się za nie danymi.

    > Pogadamy za parę lat.

    Google istnieje od 1998 roku. I od tamtego czasu zbiera i kataloguje
    dane. To już 15 lat.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 2. Data: 2013-01-21 21:27:12
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Ale to chyba oczywiste - chcesz korzystać dane uzyskane dzięki
    > obserwacji lokalizacji wielu urządzeń - dodaj swoją lokalizację.

    Alez to oczywiste: nie napiszesz rozprawy doktorskiej, nie dostaniesz
    wglądu do innych...
    Ale niech będzie, tylko po co moja lokalizacja ma być zapisana
    /gdziekolwiek/ skoro ja NIE CHCĘ znać lokalizacji innych a tylko swoją?

    > Chciałbyś mieć ciastko i zjeść ciastko. Za darmo i sam. A nie bierzesz
    > pod uwage tego, że te ciastka istnieją tylko i wyłącznie dlatego, że
    > płaci się za nie danymi.

    Cały czas sprowadzasz rozmowę na to jaki to ja jestem niedobry, bo
    danych nie chcę dać. Nie od tego się zaczęło. Zacząłeś, że chmura to
    nieodzowny składnik smartfona, jak piszę, ze nie, to ty, ze jestem
    aspołeczny, bo się danymi nie chcę dzielić...

    > Google istnieje od 1998 roku. I od tamtego czasu zbiera i kataloguje
    > dane. To już 15 lat.

    A dane na szeroką skalę zbiera od paru. Pogadamy.
    Przem
    PS czemu rozpirzasz wątek?

  • 3. Data: 2013-01-21 22:38:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Przemek,

> [...]
    > Ale niech będzie, tylko po co moja lokalizacja ma być zapisana
    > /gdziekolwiek/ skoro ja NIE CHCĘ znać lokalizacji innych a tylko swoją?

    A do tego nie musisz udostepniać nikomu swojej lokalizacji.

> [...]
    > nieodzowny składnik smartfona, jak piszę, ze nie, to ty, ze jestem
    > aspołeczny, bo się danymi nie chcę dzielić...

    Nie piszę, ze jesteś aspołeczny - tłumaczę zasadę dzialania systemu.

    > A dane na szeroką skalę zbiera od paru.

    Zbiera od samego początku.

    > Pogadamy.
    > Przem
    > PS czemu rozpirzasz wątek?

    Bo mam protezę czytnika, która nie potrafi ciąć linii References
    jak przekroczy 1024 znaki. A taki jest limit na newsach. Niestety,
    autor Mygate'a nie zrobił nowszej wersji a Chomika mi sie stawiać nie
    chce :(
    Od czasu do czasu, chcąc odpowiedzieć, muszę to zrobić w nowym poscie.
    Bardzo rzadko.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2013-01-21 23:45:39
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > A do tego nie musisz udostepniać nikomu swojej lokalizacji.

    Powiedz to androidowi/googlowi, który jeśli nie zgadzam się na
    udostępnienie nie włącza lokalizacji.

    > Nie piszę, ze jesteś aspołeczny - tłumaczę zasadę dzialania systemu.

    Nie chce mi się wracać do archiwum.

    > Zbiera od samego początku.

    "Szeroka skala" jest tu dość istotna, dopiero niedawno pojawiły się
    możliwości techniczne, jeszcze 10 lat temu trzeba było dane nieźle
    odsiewać, dzisiaj koszt 1TB jest pomijalny dla takich firm.

    > Bo mam protezę czytnika, która nie potrafi ciąć linii References
    > jak przekroczy 1024 znaki. A taki jest limit na newsach. Niestety,

    To wiem, ale tnij od początku linii references, a nie od końca, nie
    będzie problemu.

    > autor Mygate'a nie zrobił nowszej wersji a Chomika mi sie stawiać nie
    > chce :(

    W sumie to nie szanujesz współdyskutantów.

    > Od czasu do czasu, chcąc odpowiedzieć, muszę to zrobić w nowym poscie.
    > Bardzo rzadko.

    Chyba już 3 razy w tym wątku.
    Przem

  • 5. Data: 2013-01-21 23:59:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Przemek,

    > Powiedz to androidowi/googlowi, który jeśli nie zgadzam się na
    > udostępnienie nie włącza lokalizacji.

    Chyba sobie jakieś jaja robisz. Wyłączyłem całkowicie jakąkolwiek
    łączność i włączyłem GPS Test - mam swoją lokalizację.
    Ba, odpaliłem Google Maps i też - po ostrzeżeniu o braku łącznosci -
    załadował mapę off-line (mam kilka ważnych regionów zapisanych) i
    normalnie zlokalizował mnie na podstawie GPS.

    Chyba mylisz możliwość ustalenia lokalizacji z udostępnianiem lokalizacji.

    Poza tym - nagle zmieniasz front. Dopiero co twierdziłes, ze nie
    potrzebujesz rozwiązań chmurowych. A tu nagle okazuje się, że jednak
    cos by się przydało. Wyszukiwarkę też z telefonu wyrzuciłes?

> [...]
    > możliwości techniczne, jeszcze 10 lat temu trzeba było dane nieźle
    > odsiewać, dzisiaj koszt 1TB jest pomijalny dla takich firm.

    Tobie się wydaje, że najważniejszy jest koszt dysków? ROTFL!

    > To wiem, ale tnij od początku linii references, a nie od końca, nie
    > będzie problemu.

    Nie mam mozliwości edycji linii References.

    > W sumie to nie szanujesz współdyskutantów.

    W sumie współdyskutanci nie mają obowiązku mnie czytać - nie odpowiada
    - KF i po kłopocie. Ja płakac nie będę.

    > Chyba już 3 razy w tym wątku.

    Normalne dla flejma, ze Referencesz się wydłużają.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2013-01-22 00:43:29
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Chyba sobie jakieś jaja robisz. Wyłączyłem całkowicie jakąkolwiek
    > łączność i włączyłem GPS Test - mam swoją lokalizację.

    Ty... no albo ja albo ty nie wiemy o czym mówimy. Mówię o lokalizacji i
    wyszukiwaniu google, nie gps.
    No tego by brakowało, żeby użycie gps warunkowali zgodą na zapisywanie
    mojej pozycji.

    > Chyba mylisz możliwość ustalenia lokalizacji z udostępnianiem lokalizacji.

    Udostępnienie lokalizacji jest tożsame z ustaleniem lokalizacji na
    podstawie wifi.

    > Poza tym - nagle zmieniasz front. Dopiero co twierdziłes, ze nie
    > potrzebujesz rozwiązań chmurowych. A tu nagle okazuje się, że jednak
    > cos by się przydało.

    Nie widzę związku z chmurą i szpiegowaniem mnie a ustaleniem lokalizacji
    na podstawie wifi, a to jest wymagane.

    > Wyszukiwarkę też z telefonu wyrzuciłes?

    Oczywiście.
    Przy czym korzystam z wersji www, a nie wbudowanego szpiegującego szitu.

    > Tobie się wydaje, że najważniejszy jest koszt dysków? ROTFL!

    W tym przypadku oczywiście, że tak. Technologię zbierania danych dawno
    mieli opracowaną, tylko te dane trzeba gdzieś trzymać.

    > Nie mam mozliwości edycji linii References.

    Można ręcznie.
    BTW powyższe stwierdzenie jest w twoim stylu. Można, jak najbardziej
    można, tylko masz to w dupie.

    > W sumie współdyskutanci nie mają obowiązku mnie czytać - nie odpowiada
    > - KF i po kłopocie. Ja płakac nie będę.

    No nie popłacz się zaraz. Stwierdzam fakt i tyle.
    Jeśli jedna osoba mówi ci grzecznie, ze jesteś wielbłądem itd...
    Przem

  • 7. Data: 2013-01-22 02:03:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Przemek,

    Tuesday, January 22, 2013, 12:43:29 AM, you wrote:

    > Ty... no albo ja albo ty nie wiemy o czym mówimy. Mówię o lokalizacji i
    > wyszukiwaniu google, nie gps.

    No to jak chcesz powiązać swoją lokalizację z wyszukiwaniem Google bez
    udostępniania swojej lokalizacji?

    > No tego by brakowało, żeby użycie gps warunkowali zgodą na zapisywanie
    > mojej pozycji.
    > Udostępnienie lokalizacji jest tożsame z ustaleniem lokalizacji na
    > podstawie wifi.

    Mozesz wyłączyć WiFi...

    > Nie widzę związku z chmurą i szpiegowaniem mnie a ustaleniem lokalizacji
    > na podstawie wifi, a to jest wymagane.

    Do czego?

    > Oczywiście.
    > Przy czym korzystam z wersji www, a nie wbudowanego szpiegującego szitu.

    I uważasz, że wersja www Cię nie szpieguje? Rozbawiłeś mnie :)

    > W tym przypadku oczywiście, że tak. Technologię zbierania danych dawno
    > mieli opracowaną, tylko te dane trzeba gdzieś trzymać.

    OMG! O czym Ty piszesz? Czy zdajesz sobie sprawę z tego, jaką kasą
    dysponuje Google?

    > Można ręcznie.

    Nie mozna. Jakby było mozna, to bym napisał, ze mam mozliwośc edycji.

    > BTW powyższe stwierdzenie jest w twoim stylu. Można, jak najbardziej
    > można, tylko masz to w dupie.
    > No nie popłacz się zaraz.

    Przecież pisze, że nie bedę.

    > Stwierdzam fakt i tyle. Jeśli jedna osoba mówi ci grzecznie, ze
    > jesteś wielbłądem itd...

    A czy ja zaprzeczam problemom z References?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2013-01-22 02:18:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Przemek,

> [...]
    > mojej pozycji.
    > Udostępnienie lokalizacji jest tożsame z ustaleniem lokalizacji na

    Ale możesz to przecież wyłaczyć! Ustawienia/Lokalizacja i
    zabezpieczenia/Użyj sieci bezprzewodowych - wyłączasz ptaszka i nie ma
    lokalizacji na podstawie WiFi.

    O co tobie do jasnej chodzi?

    > Nie widzę związku z chmurą i szpiegowaniem mnie a ustaleniem lokalizacji
    > na podstawie wifi, a to jest wymagane.

    Do czego jest wymagane? Bo na pewno nie do wyszukiwania - sprawdziłem.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2013-01-22 18:53:18
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > No to jak chcesz powiązać swoją lokalizację z wyszukiwaniem Google bez
    > udostępniania swojej lokalizacji?

    A kto powiedział, że chcę cokolwiek z wyszukiwaniem powiązać?

    > Mozesz wyłączyć WiFi...

    Łał!

    > Do czego?

    Do włączenia.

    > I uważasz, że wersja www Cię nie szpieguje? Rozbawiłeś mnie :)

    Nie tak, i nie wiąże mnie z kontem na googlu.

    > OMG! O czym Ty piszesz? Czy zdajesz sobie sprawę z tego, jaką kasą
    > dysponuje Google?

    No i? Wszystko ma jakieś limity, prócz głupoty.

    > Nie mozna. Jakby było mozna, to bym napisał, ze mam mozliwośc edycji.

    Można, tylko Ci się nie chce. Choćby innym narzędziem.
    Masz prawo nie chcieć, ja mam prawo to skomentować.

    > A czy ja zaprzeczam problemom z References?

    Ja nie o tym, nieważne.
    Przem

  • 10. Data: 2013-01-22 21:23:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Przemek,

    > A kto powiedział, że chcę cokolwiek z wyszukiwaniem powiązać?
    > Łał!

    Możesz też wyłaczyć lokalizację na podstawie WiFi - za trudne?

    > Do włączenia.

    No chyba oczywiste, że jeżeli oczekujesz usługi lokalizacji na
    podstawie WiFi to musisz włączyć udostępnianie danych WiFi dla tej
    usługi. Co w tym nienormalnego? I jak sobie wyobrażasz inny sposób
    realizacji takiej usługi bez udostepnienia danych?

    > Nie tak, i nie wiąże mnie z kontem na googlu.

    Trudno założyć dodatkowe konto na gmail? Słuzące tylko i wyłącznie
    temu, zeby mieć dostęp do usług. Bez synchronizacji z czymkolwiek i
    bez Google Lattitude? I już masz "śledzenie" z głowy.

    > No i? Wszystko ma jakieś limity, prócz głupoty.

    Właśnie widzę.

    [...]

    > Przem

    Umieść podpis w sygnaturce, oddzielonej od treści poprawnym delimiterem.

    --
    Best regards,
    RoMan