    From: Przemek <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Obiecałem sobie...
    Date: Mon, 21 Jan 2013 21:27:12 +0100

    > Ale to chyba oczywiste - chcesz korzystać dane uzyskane dzięki
    > obserwacji lokalizacji wielu urządzeń - dodaj swoją lokalizację.

    Alez to oczywiste: nie napiszesz rozprawy doktorskiej, nie dostaniesz
    wglądu do innych...
    Ale niech będzie, tylko po co moja lokalizacja ma być zapisana
    /gdziekolwiek/ skoro ja NIE CHCĘ znać lokalizacji innych a tylko swoją?

    > Chciałbyś mieć ciastko i zjeść ciastko. Za darmo i sam. A nie bierzesz
    > pod uwage tego, że te ciastka istnieją tylko i wyłącznie dlatego, że
    > płaci się za nie danymi.

    Cały czas sprowadzasz rozmowę na to jaki to ja jestem niedobry, bo
    danych nie chcę dać. Nie od tego się zaczęło. Zacząłeś, że chmura to
    nieodzowny składnik smartfona, jak piszę, ze nie, to ty, ze jestem
    aspołeczny, bo się danymi nie chcę dzielić...

    > Google istnieje od 1998 roku. I od tamtego czasu zbiera i kataloguje
    > dane. To już 15 lat.

    A dane na szeroką skalę zbiera od paru. Pogadamy.
    Przem
    PS czemu rozpirzasz wątek?