    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Obiecałem sobie...
    Date: Tue, 22 Jan 2013 02:03:56 +0100

    Hello Przemek,

    Tuesday, January 22, 2013, 12:43:29 AM, you wrote:

    > Ty... no albo ja albo ty nie wiemy o czym mówimy. Mówię o lokalizacji i
    > wyszukiwaniu google, nie gps.

    No to jak chcesz powiązać swoją lokalizację z wyszukiwaniem Google bez
    udostępniania swojej lokalizacji?

    > No tego by brakowało, żeby użycie gps warunkowali zgodą na zapisywanie
    > mojej pozycji.
    > Udostępnienie lokalizacji jest tożsame z ustaleniem lokalizacji na
    > podstawie wifi.

    Mozesz wyłączyć WiFi...

    > Nie widzę związku z chmurą i szpiegowaniem mnie a ustaleniem lokalizacji
    > na podstawie wifi, a to jest wymagane.

    Do czego?

    > Oczywiście.
    > Przy czym korzystam z wersji www, a nie wbudowanego szpiegującego szitu.

    I uważasz, że wersja www Cię nie szpieguje? Rozbawiłeś mnie :)

    > W tym przypadku oczywiście, że tak. Technologię zbierania danych dawno
    > mieli opracowaną, tylko te dane trzeba gdzieś trzymać.

    OMG! O czym Ty piszesz? Czy zdajesz sobie sprawę z tego, jaką kasą
    dysponuje Google?

    > Można ręcznie.

    Nie mozna. Jakby było mozna, to bym napisał, ze mam mozliwośc edycji.

    > BTW powyższe stwierdzenie jest w twoim stylu. Można, jak najbardziej
    > można, tylko masz to w dupie.
    > No nie popłacz się zaraz.

    Przecież pisze, że nie bedę.

    > Stwierdzam fakt i tyle. Jeśli jedna osoba mówi ci grzecznie, ze
    > jesteś wielbłądem itd...

    A czy ja zaprzeczam problemom z References?

    --
    Best regards,
    RoMan