  • 1. Data: 2013-01-18 18:31:10
    Temat: piezoserwo
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Cos dla modelarzy ... i nie tylko

    http://www.youtube.com/watch?v=i6n8cpLKzHE#t=2m50s

    No, ciekawe, ale gdzie takie kupic ?

    Bo bzyczki to sie chyba za malo wyginaja ?

    J.

  • 2. Data: 2013-01-18 19:44:48
    Temat: Re: piezoserwo
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 18 stycznia 2013 18:31:10 UTC+1 użytkownik J.F napisał:
    > Cos dla modelarzy ... i nie tylko
    >

    > http://www.youtube.com/watch?v=i6n8cpLKzHE#t=2m50s
    >

    > No, ciekawe, ale gdzie takie kupic ?
    >

    > Bo bzyczki to sie chyba za malo wyginaja ?
    >

    > J.

    gdzie takie jak na filmie kupić nie wiem. Wiem gdzie kupić miniaturowe piezo
    siłowniczki. Widziałem w sklepie z częściami zamiennymi do pralek. Około trzech dych
    kosztował siłowniczek. Sterował zaworem rozdzielającym wodę do zbiorników z
    proszkiem. Bawiłem się siłowniczkiem z obudowy wentylatora łazienkowego. Z 5mm
    średnicy na dwa centymetry długi, wysuwał się na jakieś 1,5 centymetra. Nie wiem jaką
    siłą dysponował ale mała nie była. Na pewno większa niż 150N. Sprężyny która
    zapewniała powrót nie dawało się ścisnąć palcami.

  • 3. Data: 2013-01-20 07:54:56
    Od: "michal" <...@b...pl>

    ps.com...
> [...]

    większa niż 150N. Sprężyny która zapewniała powrót nie dawało się ścisnąć

    witam.
    A moze wiesz do jakich konkretnie pralek ?,
    gdyby parametry tego były rozsądne, zawsze mozna bylo by
    go uzyć do zaworu nie tylko w pralce.
    michal m.

  • 4. Data: 2013-01-20 18:42:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Jan 2013 10:44:48 -0800 (PST), k...@g...com
> [...]
    > dysponował ale mała nie była. Na pewno większa niż 150N. Sprężyny która
    > zapewniała powrót nie dawało się ścisnąć palcami.

    A gdzie i do jakiej pralki ?

    No i czy jestes pewny ze to piezo, czy raczej taki grzany, bo one chyba
    popularne ostanio, tanie to ...

    J.

  • 5. Data: 2013-01-20 20:14:31
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2013 18:42:27 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >

    > A gdzie i do jakiej pralki ?
    >

    > No i czy jestes pewny ze to piezo, czy raczej taki grzany, bo one chyba

    Ten co się bawiłem zimny był. Nie wiem do jakich pralek i wentylatorów. Trzeba isc do
    sklepu i popytać.