  • 51. Data: 2009-04-13 21:23:21
    Temat: Re: Trzeba uciekac...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    de Fresz pisze:
    > A tak wogóle, to co to ma wspólnego z fotografią?

    Nic i przez to ma szansę być ciekawe :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 52. Data: 2009-04-13 21:25:19
    Temat: Re: [OT]Re: Trzeba uciekac...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Paweł W. pisze:
    > ???
    > Nie zapełnię nawet w 1/4.

    Takie czasy, że trzeba :(

    > A gdyby nie radio (chyba PR 3, to nie poznałbym nigdy polskiej elmuzyki
    > - całkiem niezła, Robota Obiboka, czy piosenek Ałły Pugaczowej ;) )

    Ale to chyba raczej było...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nieważne są fakty, ważne są emocje/

  • 53. Data: 2009-04-13 21:28:03
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jacek_P pisze:
    > Niekompletne. Brakuje wetknietych pomiedzy psie gowna
    > miniaturowych polskich flag. Bylbys wtedy performerem.

    A tak to jestem dokumentalistą.

    > W dodatku naglosnionym. Bo z prokuratorem na karku :)

    Nigdy nie rozumiałem świeckiego państwa traktującego określony porządek
    konkretnych kolorów jak relikwię. Ale nie wtykam w to nosa, nie warto w
    jakikolwiek dewocjonalizm.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /gdyby ze wszystkich ziemian zrobić jeden organizm powstałaby wielka menda/

  • 54. Data: 2009-04-13 22:51:37
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Ale to chyba raczej było...

    ???

    Ale dla mnie to było nowe, nieznane.
    Albo nie zrozumiałem, o co ci chodzi...

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów

    pawelek_79 poczta.onet.pl

  • 55. Data: 2009-04-13 23:03:51
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Paweł W. pisze:

    > ???
    >
    > Ale dla mnie to było nowe, nieznane.
    > Albo nie zrozumiałem, o co ci chodzi...

    Chodzi o to, czy w trójce jeszcze coś puszczają poza nieudolnym
    naśladowaniem eremefów?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /umiera się tylko raz/

  • 56. Data: 2009-04-14 07:22:07
    Od: Marx <M...@n...com>

    A to Wy sluchacie jeszcze radia?
    Marx

  • 57. Data: 2009-04-14 07:52:17
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Chodzi o to, czy w trójce jeszcze coś puszczają poza nieudolnym
    > naśladowaniem eremefów?

    A tak, 5 lat temu :(

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 58. Data: 2009-04-14 08:02:20
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Paweł W. napisał(a):

    > A propos sigów - co jest takiego w RMF, Zet, czy innych radiach? Jadąc
    > samochodem lubię posłuchać radia, ale tych popularnych stacji typu RMF
    > po prostu nie mogę zdzierżyć, bo ciągle ta sama muzyka. Nie dosyć, że
    > piosenki w ciągu 2 godzinnej trasy potrafią się powtórzyć kilka razy, to
    > po pół roku, czy po 2 latach usłyszeć można ciągle te same piosenki.
    > Rzygać się chce.

    Piosenki są różne, tylko to taka papka, że wszystkie brzmią tak samo. A
    ranne komentarze są tak denne, że... Nie wiem jak się dostali do radia
    ci prezenterzy, cieć ich przemycił, weszli oknem?

    wer

  • 59. Data: 2009-04-14 09:26:44
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    tomek pisze:

    > Kingston 8GB - ja w samochodzie tylko takiej stacji slucham
    > i sobie chwale ;)

    podrzucilem znajomej zwiazanej z branza radiowa linka do ponizszej
    dyskusji. Podsumowala go stwierdzeniem ze najlepsze radio w PL to
    wylaczone radio :) cos w tym jest...

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 60. Data: 2009-04-14 09:29:32
    Od: "qvverty" <q...@N...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Paweł W. pisze:
    >
    > Zwracam uwagę, że HAL dostał dwa sprzeczne polecenia. Stąd schizofrenia.

    hej, moglbys rozwinac? troche o tym czytalem, ale z taka interpretacja/tropem
    jeszcze sie nie spotkalem ;)

    q.