  • 41. Data: 2009-04-12 15:36:29
    Temat: Re: Trzeba uciekac...
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    Hej

    > Z pewnością, nawet mam nietypowe i artystyczne zdjęcie Kazimierza:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/06/24/1.htm
    > Może niesmaczne, ale prawdziwe do bólu.

    Właśnie w trakcie pisania poprzedniego posta przypomniał mi się ten
    obrazek, następnie wyobraziłem sobie serialową pasjonatkę fotografii
    pstrykającą foty przez obiektyw zrobiony z pudełka po sałatce ;)

    A co do oryginalnych ludzi w Krakowie to ostatnio namierzyłem krewnego
    który zniknął kilka lat temu i znalazł się jako rzeźbiarz-pustelnik
    zwany Hansem, mieszkający w jakimś bunkrze gdzieś pod kopcem w Krakowie.
    Muszę go kiedyś odwiedzić.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 42. Data: 2009-04-12 17:09:46
    Temat: Re: [OT]Re: Trzeba uciekac...
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    Paweł W. pisze:

    > A BTW. Ktoś zna jakieś stacje z dobrą i różnorodną muzyką? Nie przepadam
    > za stacjami ze sprofilowaną muzyką - np. sam jazz, czy samo raggae???
    > W Warszawie i okolicach mam Tok FM i Pin. Na całą Polskę to chyba tylko
    > 3 ma sensowną muzykę i audycje, chociaż baaardzo dawno nie słuchałem i
    > nie wiem, czy coś się nie zmieniło.

    od dluzszego czasu z uporem maniaka slucham publicznego RAdio Euro
    (stara BISka). 1. nie ma reklam. 2. duzo muzy alternatywnej 3. bardzo gadane

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 43. Data: 2009-04-12 19:34:56
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    nb wrote:

    > RMF classic ma się do muzyki klasycznej tak jak fotosik do fotografii.

    No to słuchaj zwykłego RMF albo RMF maxx ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 44. Data: 2009-04-12 19:37:12
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Janko Muzykant wrote:

    > Z pewnością, nawet mam nietypowe i artystyczne zdjęcie Kazimierza:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/06/24/1.htm
    > Może niesmaczne, ale prawdziwe do bólu.

    "A sram jak Pani pies!"

    :-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 45. Data: 2009-04-12 20:18:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Paweł W. pisze:

    > Tak. Ale nie jest taki zły, chociaż jak większość sci-fi przerobionego
    > przez Hollywood w większości ogranicza się do fajnych bijatyk.

    Kompletnie poprzekręcali treść książki. Został tylko tytuł, jedno
    nazwisko i bezmyślnie zacytowanie 3 Prawa.

  • 46. Data: 2009-04-12 20:48:47
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> wrote:

    Janko Muzykant napisal:

    > Niekompletne. Brakuje wetknietych pomiedzy psie gowna
    > miniaturowych polskich flag. Bylbys wtedy performerem.
    > W dodatku naglosnionym. Bo z prokuratorem na karku :)

    No to pozostają jeszcze w odwodzie flagi unijne. :))
    Przynajmniej dopóki nam nie przepchchną po trupach eurokonstytuty...

    Pozdrawiam

    /-/

    Mariusz [mr.]

  • 47. Data: 2009-04-12 21:50:59
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Kompletnie poprzekręcali treść książki. Został tylko tytuł, jedno
    > nazwisko i bezmyślnie zacytowanie 3 Prawa.

    No to trzeba będzie koniecznie książkę przeczytać :DDD

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów

    pawelek_79 poczta.onet.pl

  • 48. Data: 2009-04-13 06:49:03
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 11 Apr 2009 15:54:57 +0100, "Paweł W." napisał(a):

    > A propos sigów - co jest takiego w RMF, Zet, czy innych radiach?

    Jest sztampa, czyli dwóch szmoncesiarzy, a'la Wojewodzki/Figurski i
    rzępolenie w przeplocie z reklamami.
    Poziom "dowcipu" i misz-masz muzyczny jest dla normalnego człowieka
    nie do zjedzenia.
    pzdr
    Piotr

  • 49. Data: 2009-04-13 08:59:24
    Od: " tomek" <t...@N...gazeta.pl>

    > A BTW. Ktoś zna jakieś stacje z dobrą i różnorodną muzyką?

    Kingston 8GB - ja w samochodzie tylko takiej stacji slucham
    i sobie chwale ;)

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 50. Data: 2009-04-13 09:12:01
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    tomek pisze:

    > Kingston 8GB - ja w samochodzie tylko takiej stacji slucham
    > i sobie chwale ;)

    ???
    Nie zapełnię nawet w 1/4. Poza tym nie poznam nic nowego, ale
    przynajmniej będzie to, co ja lubię.
    A gdyby nie radio (chyba PR 3, to nie poznałbym nigdy polskiej elmuzyki
    - całkiem niezła, Robota Obiboka, czy piosenek Ałły Pugaczowej ;) )

    Pozdrawiam,
    Paweł W.