  • 61. Data: 2009-04-14 09:33:55
    Temat: Re: [OT]Re: Trzeba uciekac...
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    Paweł W. napisał/wrote dnia/on 2009-04-11 18:59:

    > A BTW. Ktoś zna jakieś stacje z dobrą i różnorodną muzyką?

    Program II PR - jedyna stacja której można słuchać (niemal)
    non-stop. Czasem przełączam na moje lokalne Radio Gdańsk -
    chyba przynajmniej niektóre lokalne rozgłośnie PR prezentują
    jako-taki poziom, bo Radio Lublin te z swego czasu słuchałem
    z przyjemnością.

    Pozdr,
    --
    ŁK

  • 62. Data: 2009-04-14 09:55:18
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Lukasz Kozicki pisze:

    > Program II PR - jedyna stacja której można słuchać (niemal)
    > non-stop.

    Większość ludzi nie może tego słuchać nawet pięciu minut :)
    U mnie leci zwykle właśnie dwójka, ale już z sieci. Czyściej.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 63. Data: 2009-04-14 10:03:29
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    KuFeL napisał(a):

    > podrzucilem znajomej zwiazanej z branza radiowa linka do ponizszej
    > dyskusji. Podsumowala go stwierdzeniem ze najlepsze radio w PL to
    > wylaczone radio :) cos w tym jest...

    Ja od czasów studiów (dziennikarstwo) nie słucham w zasadzie radia.
    Tylko jak jestem u kogoś i coś leci. Kiedyś fajna była rozgłośnia
    harcerska. Teraz playlisty układane przez marketing. Bo wytwórnia
    dostarczyła płytkę i wpłaciła kasę. Niestety radio jest taką papką,
    która ma wypełnić żołądek. Hamburgery dla uszu. Szkoda tylko, że nie ma
    dobrych restauracji przy okazji.

    wer

  • 64. Data: 2009-04-14 10:07:19
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 14 Apr 2009 08:52:17 +0100, Paweł W. wrote:

    > A tak, 5 lat temu :(

    Veto! Audycja Piotra Kosińskiego jest wciaz w dobrej kondycji. Choc
    fakt, ze normalny czlowiek musi ja sobie nagrac i puscic w sobote
    rano...

    A ogoolnie PR3 noca wciaz daje rade, IMO.

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 65. Data: 2009-04-14 10:17:52
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > A ogoolnie PR3 noca wciaz daje rade, IMO.

    Zgadza sie - jest pare dobrych audycji.

    Szkoda tylko, ze nie mieszkam w Australii ;)

  • 66. Data: 2009-04-14 10:51:20
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    Janko Muzykant napisał/wrote dnia/on 2009-04-14 11:55:

    > Większość ludzi nie może tego słuchać nawet pięciu minut :)

    Użytkownicy p.r.f.c nie są raczej większością ludzi ;-)

    > U mnie leci zwykle właśnie dwójka, ale już z sieci. Czyściej.

    U mnie też z sieci.

    Pozdr,
    --
    ŁK

  • 67. Data: 2009-04-14 11:03:39
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > Chodzi o to, czy w trójce jeszcze coś puszczają poza nieudolnym
    > naśladowaniem eremefów?

    Zależy co komu w duszy gra ale zdecydowanie jest co posłuchać.
    Niestety nie mam okazji zbyt często ale podczas jazdy, jeśli już, zwykle
    kończy sie właśnie na Trójce. Eremefopodobny szajs jest wszechobecny.
    Wciąłem się już parę razy w świetne audycje Piotra Stelmacha, który klimatem
    prowadzenia i pasją przypomina Beksińskiego, Kaczkę czy nieżyjącego już
    niestety Kosę. Kaczkowski ma zdaje sie wrócić czy juz wrócił.
    Jest parę ciekawych bloków programowych ale z racji rzadkiego słuchania wiem
    tyle, że są ale z imienia nie nazwę.

    Trójka jest szalenie urozmaicona, to nie jest coś co dudni w tym samym stylu
    24/7.
    Jak każde klasyczne radio ma typowy dla siebie mankament - nadaje na żywo
    ; ) co często kłóci się z ramówką własnego życia ; ))))
    W zeszłym roku o tej porze musiałem jechać sam dwa razy po 500 km, okazało
    się że słuchałem od czasu do czasu wyłącznie Trójki. Trochę głupio bo w
    jedną stronę to był jakiś teatr radiowy, w drugą koncert z balladami
    Jacquesa Brella w interpretacjach "po batutą" Młynarskiego, a wolałbym
    wybrać coś na własną rękę...
    No ale na razie tak się nie da.

    adam

  • 68. Data: 2009-04-14 11:11:07
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 12.04.2009 Paweł W. <p...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]

    I nazwisko nie z tej książki :) O ile pamiętam to dopiero w 2 części
    'robotów' - pozytonowym detektywie się pojawia Baley.

    > No to trzeba będzie koniecznie książkę przeczytać :DDD

    Ale całe "Roboty" nie tylko 'Ja robot'

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 69. Data: 2009-04-14 11:15:02
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 14.04.2009 Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał/a:

    > Większość ludzi nie może tego słuchać nawet pięciu minut :)
    > U mnie leci zwykle właśnie dwójka, ale już z sieci. Czyściej.

    A u mnie publiczne euro, jakoś najfajniej się tego słucha.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 70. Data: 2009-04-14 14:54:37
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > Chodzi o to, czy w trójce jeszcze coś puszczają poza nieudolnym
    > naśladowaniem eremefów?

    Trochę i raczej późnym popołudniem albo nawet w nocy, ale kompensują to
    częstym emitowaniem pyskówek (zwanych przez nich nie wiedzieć czemu
    dyskusjami) politycznych.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____