eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPodtrzymanie zasilania na 5VRe: [OT] Podtrzymanie zasilania na 5V
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Podtrzymanie zasilania na 5V
    Date: Tue, 05 Nov 2013 17:23:34 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 42
    Message-ID: <l5b627$jhc$1@node1.news.atman.pl>
    References: <l560s9$93d$1@speranza.aioe.org>
    <l563nn$gos$1@speranza.aioe.org><l56b31$4kf$1@speranza.aioe.org>
    <op.w50nkge9n0u1o8@moj> <l57p2g$m6k$1@mx1.internetia.pl>
    <l58q1v$4ng$1@node1.news.atman.pl>
    <1otwdz5ujfeif.esobtww2jnsh$.dlg@40tude.net>
    <l5922d$djq$1@node1.news.atman.pl>
    <mux7mmfhnjsf$.1uvm7to2iuqbe$.dlg@40tude.net>
    <l595u8$hsr$1@node1.news.atman.pl>
    <7v86j8a54n1y$.1erp6jorhk22q.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 193.0.194.227
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1383668615 20012 193.0.194.227 (5 Nov 2013 16:23:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Nov 2013 16:23:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.0
    In-Reply-To: <7v86j8a54n1y$.1erp6jorhk22q.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:654372
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2013-11-04 23:26, J.F. wrote:
    >> Tak. Moje się zepsuły 2x.
    > To widac jakies na litere F byly. Francuskie lub wloskie.

    Jeden to Lanos, drugi to Laguna. Trafiłeś w połowę tarczy.

    > Przy wtrysku chyba jeszcze inna sprawa

    I bywa że inna pompa, szczegolnie przy CR.

    > - regulator ustala stale
    > nadcisnienie wzgledem kolektora.

    A niech on sobie tam ustala, tylko po co pompowac w pocie czoła 3x
    więcej paliwa niż jest potrzebne?

    > Czyli dosc zmienne.
    > Tego sie chyba nie da dobrze zrobic regulujac pompe.

    Nie po to chcę regulowac. Ja chce ją np. wyłaczyć jak jest nieuzywana
    (np. na gazie) lub zmniejszyć obroty jak jest na wolnych obrotach. I
    zgadnij jakie jest nieśmiertelne rozwiązanie montowane przez dowolnego
    elektryka-gazownika w berecie z antenką i petem w zębach? A że przez
    chwile silnik nie ma zasilania "to sie pan nie przejmuj i przygazuj przy
    przełączeniu, bedzie gites, kurna".

    >> grube przez cała długośc samochodu po kilka razy w te i nazad zamiast
    >> dać tranzystor tam gdzie potrzebny. Średniowiecze lub przynajmniej
    >> wczesny Gierek.
    > Jakie grube - pompa z pol ampera bierze. I jeden kabelek do niej
    > dochodzi.

    Na 3 wiązki które miałem w rękach kabel od pompy dziwnym trafem ma 2x
    większy przekrój od pozostalych. Powód nieznany. Nie widziałem też
    wszystkich modeli wszystkich marek, więc może miałem pecha.

    Elektryka samochodowa to niezwykle tajemnicze zjawisko. Niby w nowych
    samochodach pełno CANa, ale grube wiązki kolorowych drutów tak czy
    inaczej latają po całej kabinie diabli wiedzą po co, a komputery
    disgnostyczne zawierają specializowane programowalne układy scalone o
    mocy obliczeniowej komputerow z roku 2000 (np. Clip).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: