  • Data: 2013-11-06 00:58:51
    Temat: Re: [OT] Podtrzymanie zasilania na 5V
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:l5ban8$8lo$1@usenet.news.interia.pl...
> [...]

    Chyba na Próżną 8a, blisko Marszałkowskiej.

    > Tego sklepu nie znałem.

    Też ktoś ze znajomych mi podpowiedział.

    > Natomiast raz na jakiś czas kupowałem uszczelkę do ekspresu
    > swojej zdawało) - nie mogła znaleźć, tylko musi: producent, model, rok.
    > Normalnie: zastrzelić to za mało ;)

    Mnie się zdaje, że baba nie tyle z niewiedzy, choć zapewne też, ale musiała
    wykazać swoją wyższość nad tobą. Mam nadzieję, że jej szef w to miejsce
    wykazał swoją wyższość nad nią. Gorzej, gdy ona sama swoją szefową była...

    > A już do pasji mnie doprowadziła, jak chciałem kupić łyżkę do kawy z
    > chcę! Jeszcze czekałem później ładnych parę minut, aż baba znajdzie to w
    > kompie i wystawi fakturę :(

    Z doskoku pewnie była, a komputery gryzą! :P

    .00391,0.009645&t=h&z=17

    > Nie lubię tych nowych skrzyżowań. żeby jechać w prawo, trzeba z lewego
    > pasa.

    To skrzyżowanie istnieje od 39 lat...
    Ale mniejsza o to. Jak policja ma być sprawna, gdy do takiej pierdoły, jak
    napierdalający młotem w jakiś duży metalowy obiekt (a przypominam, była 4
    rano) i budząy całą okolicę złomiarze, muszę kobicie 4 minuty tłumaczyć, co
    to jest, gdzie to jest, co się dzieje i w którym miejscu. I słyszałem, że
    kobita coś-tam palcuje... Hmm... a nie wyszło by jej szybciej, jakby w razie
    problemów zapisała sobie na kartce i przepalcowywała to z tej kartki,
    zamiast mnie pierdylion razy pytać o to samo?

    > Pytaj o nazwisko lub numer służbowy odbierającego i notujm albo udawaj
    > (przez telefon), że notujesz.

    Podobno wystarczy numer zgłoszenia wyciągnąć.

    > Już bez zezwolenia można kupić gwintowane. Nawet nie tylko "zwykłe" 4,5
    > mm, ale nawet 5,5mm. Więcej soli wejdzie ;)

    Ja się chyba zdecyduję ochłodzić lufę i nabić ją pokruszonym lodem, szansę
    dolecieć ma (poniżej 100m), a jak już zrobi swoje, to stopnieje i nikt nie
    znajdzie (to nie mój pomysł!)

    > Coraz niższy poziom edukacji, wychowanie bezsresowe, itd, itp.

    Raczej brak wychowania w ogóle. Niektórzy rozróżniają te dwa pojęcia. Ja też
    jestem skłonny... ale wiem o co chodzi, więc nie musisz się poprawiać.
    Ja dużo obserwuję, także tutaj. Sporo czasem potrafię wydedukować, pewne
    szczątkowe informacje połączyć w całość, nawet po kilku|nastu|dziesięciu
    latach... I zgodzę się z tobą - jakość coraz bardziej przechodzi w ilość.
    Iloczyn ilości i jakości jest chyba stały... Zmienia się tylko ich wzajemna
    proporcja... Także przez 3 lata siedzenia na kasie naobserwowałem się bardzo
    dużo... niedaleko pada jabłko od jabłoni... tyle powiem o rodzicach i ich
    dzieciach... ale też właścicielach i ich psach...
    Najgorsze, że przez tych pustaków, którzy czasem naprawdę potrzebują pomocy,
    a "zagłuszają" ich udawacze, miernoty, itd...

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.