  • Data: 2009-12-11 00:31:49
    Temat: Re: [OT] Mam pytanie o przyszłośc radia naziemnego
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Dec 2009 22:52:32 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:
    >Kiedyś takie praktyki były nagminne. Milicjant z drogówki brał dowód
    >osobisty, pierwsze co robił to zaglądał do rubryki zatrudnienia i na
    >tej podstawie określał ile może wziąć w łapę.

    Raczej kogo moze znac, bo zarobki byly dosc wyrownane.

    Za to teraz podpyta o prace, i sie zorientuje czy moze wziasc w lape,
    czy kontrola :-)

    >Ale przecież spór nie dotyczy porównania sytuacji obecnej z przyszłością,
    >tylko tego co mamy teraz z tym co pozostało po PRL. Obecni tutaj zwolennicy
    >rozwiązań z przeszłości wolą "instrukcje obsługi obywatela", z której władza
    >(albo inny obywatel) może odczytać historię zamieszakania, stan rodzinny,
    >miejsca pracy itd. Ja wolę dostęp do takich informacji ograniczać. Tak
    >jak to teraz ma miejsce.

    Tylko ze efekt taki ze za pobliska granice nagle nie wyjedziesz, bo co
    prawda wolno bez kontroli, ale jak dzieci maja dowody lub paszporty.
    Albo jak zmieniasz adres to trzeba placic od 30 do 200 zl w urzedach
    ..

    J.