  • Data: 2009-12-11 10:10:59
    Temat: Re: Mam pytanie o przysz?o?c radia naziemnego
    Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-12-11 09:39:30 +0100, Atlantis <m...@w...pl> said:

    > No przepraszam, ale
    > nikt w całym miasteczku nie miał na strychu starego radia lampowego

    Pomijając fakt że to fikcja literacka...
    to w duchu nowoczesności i postępu wypierniczyli na śmietnik... Stare
    sprzęty to chomikowało się kiedyś, miały swoją wartość, były szanowane.
    Nawet jak były niesprawne, to się zostawiało na "a może się przyda na
    części".
    Teraz jest trend inny - stare, niemodne, wyrzucamy. Nawet jeśli wciąż
    działa. Jeśli nie działa, to tym bardziej.
    Czy masz "na strychu" swój na przykład pierwszy telefon komórkowy? A
    drugi i następne?
    Są tacy co mają :)

    > (odporność na EMP) albo nie był w stanie naprawić jakiegoś tranzystora

    po EMP?

    > Śmiem twierdzić, że dzisiaj młodzież w pierwszej refleksji nie zdaje
    > sobie sprawy z tego, że coś takiego jak radio na D/S/K w ogóle istnieje.
    > Wielu wydaje się zapewne, że globalną łączność zapewniły dopiero
    > satelity i Internet a radio zawsze wyglądało jak teraz (lokalne).

    Niedługo może być i tak że młodzi mogą kojarzyć radio jedynie z WiFi...

    --
    DJ