  • Data: 2009-12-11 11:45:29
    Temat: Re: Mam pytanie o przysz?o?c radia naziemnego
    Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-12-11 12:21:18 +0100, Atlantis <m...@w...pl> said:

    > Fikcja literacka powinna się jednak trzymać rzeczywistości, o ile tylko
    > na niej bazuje. Chodzi o to, żeby działanie bohaterów nie były jednak
    > nielogiczne.

    Myślisz że scenariusze piszą specjaliści w dziedzinie? Dbający o
    zgodność czegokolwiek z czymkolwiek...
    Taka fikcja ma się sprzedać, i musi być jedynie na tyle logiczna, aby
    typowy yankee na jej widok nie wykrzyknął "what a f###ing bullshit".

    > Ok. Mówimy o małym miasteczku pośrodku niczego, otoczonym wianuszkiem
    > farm. Część mieszkańców to zresztą rolnicy w "starym stylu".

    Serialu nie oglądałem, to i szczegółów nie znam.

    > Prędzej przez jakieś HSDPA/WiMax o czym pisałem w paru wcześniejszych
    > wiadomościach.

    O ile słowo radio będzie jeszcze powiązane w ogóle z przekazem dźwięku.
    I to miałem na myśli.

    > Generalnie zabawne jest przenoszenie początków pewnych
    > odkryć w nasze czasy, gdy ich geneza tkwi o wiele głębiej w historii
    > (Internet, globalna wioska, międzynarodowe media itp.)

    wioska powiadasz... a ja myślałem że świat ku postępowi. A on tymczasem
    on na wioskę, i do tego jeszcze globalną... ;) Fe... na pewno mają tam
    cyfrowy obornik (nie odbiornik). ;)))

    --
    DJ