  • Data: 2009-12-11 10:39:44
    Temat: Re: Mam pytanie o przyszło?c radia naziemnego
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    J. F. wrote:

    > W radiu jako tak zazwyczaj jednak mniej ambitne schematy modulacji sie
    > stosuje i wieksze pasmo wychodzi.

    DRM moze miec calkiem niezla jakosc. W kazdym razie BBC w stereo, Radio
    Watykan tez w stereo odbieram z bardzo dobra jakoscia w Berlinie.
    Deutschlandfunk tez, ale tu mam nadajnik pod nosem. Mam radio Morphy
    Richards (kosztuje obecnie ok. 100EUR). Nie jest najlepsze, ale jak sie
    podlaczy dodatkowa antene to smiga bardzo fajnie.

    Waldek