  • Data: 2009-12-11 00:44:19
    Temat: Re: [OT] Mam pytanie o przyszłoœc radia naziemnego
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Raczej kogo moze znac, bo zarobki byly dosc wyrownane.

    Nie wiem co czytali i czego szukali, w każdym razie zazwyczaj
    przeglądali cały dowód, kartka po kartce. Obrzydliwe dosyć.

    > Za to teraz podpyta o prace, i sie zorientuje czy moze wziasc
    > w lape, czy kontrola :-)

    Podpytywali swoją drogą.

    > Tylko ze efekt taki ze za pobliska granice nagle nie wyjedziesz, bo co
    > prawda wolno bez kontroli, ale jak dzieci maja dowody lub paszporty.

    Skoro wolno bez kontroli, to się ludzi nie przejmują i z dziećmi też
    wyjeżdżają. Dorośli również bywają za granicą bez dokumentów. Zresztą
    dziecko może mieć dowód osobisty tak samo jak dorosły, większego
    problemu nie ma.

    > Albo jak zmieniasz adres to trzeba placic od 30 do 200 zl w urzedach

    Za to nie ma wpisanej całej historii miejsc zamieszkania. Zresztą
    adres też ma zniknąć z dowodów osobistych.

    --
    Jarek