  • Data: 2020-09-28 17:59:59
    Temat: Re: OC
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale podwojne OC nie jest zakazane, wiec czemu mieliby sprawdzac ?

    Bo jest bezsensowne.
    Jaki miałoby miec sens posiadanie podwójnego OC?

    > No chyba, ze ktos chce miec dwa :-)

    Po co?

    > W sumie, to masz racje, i po co ten roczny termin OC obecnie ...
    > wypowiadac, kiedy przyjdzie ochota ...

    A w jaki sposób płacic?

    > kazda, czy tylko jak kupiles uzywany samochod ?

    Hmm, ZTCW to obecnie kazda. Chociaz głowy nie dam sobie uciac, na pewno
    ta która sie sama przedłuzyła.

    > Kiedy one sa nalezne.
    > Owszem, w razie nie zaplacenia jednej skladki, a nawet raty
    > skladki, powinny sie kontaktowac z klientem, wyjasniac ... ale tu
    > tez roznie moze byc, np klient w szpitalu lezy nieprzytomny ...

    > Pomaga, jak kogos stukniesz. Celem przepisu jest, abys zawsze mial
    > OC. A znajomosc prawa - wiadomo - nieznajomosc szkodzi, tu akurat
    > szkodzi stosunkowo niewiele.

    No własnie - celem jest zebys miał zawsze OC.
    Wiec sytuacja w ktorej OC sie nie przedłuza powoduje ze w razie błędu
    własciciela pojazdu jezdzisz bez OC. A co gorsza, mozesz to robić
    nieswiadomie.

    > Pewne rzeczy trzeba wiedziec, akurat o OC to powinni gdzies na
    > kursie PJ uczyc ... chyba ...

    A ludzie powinni byc wysportowani, madrzy, nie łamac prawa i codziennie
    sie myc...
    Nie wiedziałem ze ty taki idealista jestes... ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch