  • Data: 2020-09-28 22:59:58
    Temat: Re: OC
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Wyzsza suma gwarancyjna.
    > Jak sie boisz, ze spowodujesz drogi wypadek ... moze sie przydac
    > :-)

    Ile tam jest obecnie? 5mln euro? Serio uznajesz to za sensowny powód?

    > Tak czy inaczej - skoro dozwolone, to czemu mialy by wylapywac czy
    > rozwiazywac z automatu.

    To wszystko zalezy od rozsadzenia czy posiadanie dwóch polis jest
    sensowne czy to naciągactwo.
    Dla mnie nie jest sensowne i nie znam nikogo kto sadziłby inaczej.

    > Ale poinformowac moglyby ... tylko znow - w jakim celu, skoro
    > obecnie sie przejęta polisa nie przedluza..

    > A jak chcesz, to juz sprawa drugorzedna.
    > Co rok i zwrot reszty skladki, co miesiac, co kwartal ...

    Bez rekalkulacji składki?

    > Tak czy inaczej - sa jakies przepisy, trzeba sie do nich
    > dostosowac, wiec trzeba je znac.
    > Inaczej ... 5200, albo i 5 mln ...

    W ten sposób mozna podejsc do kazdego prawa.
    "Pare" lat temu: prawo dla kobiet do głosowania - no wiesz, skoro
    obecne prawo przewiduje ze kobiety takiego prawa nie posiadaja to
    trzeba sie do niego stosowac...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."