  • Data: 2020-09-28 18:18:43
    Temat: Re: OC
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-09-2020 o 17:59, Budzik pisze:

    > Kurcze, az mnie korci zeby zapytac, kiedy było tak, ze z miesiaca na
    > miesiac tak drastycznie wzrosły stawki OC?

    Spróbuj kiedyś rozłożyć OC na 12 rat, zobaczysz jak wzrośnie...

    > Moim zdaniem nie tak samo.

    Moim też, bo nie olewam, więc się z tym nie spotykam.
    Więc nie widzę powodów żeby olewactwo popierać zamiast tępić.

    > Aha, czyli prawo jest po to zeby było a nie po to zeby ułatwiac zycie,
    > rozwiazywac problemy etc.

    Takim co je mają gdzieś, tak jak i wszystkie swoje obowiązki?
    Nie - zdecydowanie nie.
    Wręcz przeciwnie.

    > Dlaczego ktos miałby nie chciec ciagłosci?

    Bo musi pamiętać o wypowiedzeniu i drukować/wysyłać je co roku.

    > 5200 to jest przeciez pikus w tej całej rozmowie...

    Ale dobrze działa na pamięć.

    > Zapomniałem ze twoja wolnosc jest zawsze najtwojsza, chocby pozbawiona
    > sensu...

    No właśnie widzę, że u Ciebie jest inaczej i deklarujesz poświęcenie
    swojej wolności, żeby mojej było lepiej.
    Tylko dlaczego piszesz coś, co skutki miałoby odwrotne? ;-)

    > Nie wiem dlaczego miałoby sie pokrywac...

    Bo przechodzące OC kupujesz i odnawiasz co roku, tak jak przegląd.

    > No tak, znowu twoj punkt widzenia jest najtwojszy...

    j.w.
    Gdy sam piszesz z punktu widzenia właściciela złomu, to jest ok, ale mi
    z mojego zabraniasz.