  • Data: 2020-09-28 20:08:32
    Temat: Re: OC
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsAC46B4CAC18C5budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Bo jest bezsensowne.
    >Jaki miałoby miec sens posiadanie podwójnego OC?

    Wyzsza suma gwarancyjna.
    Jak sie boisz, ze spowodujesz drogi wypadek ... moze sie przydac :-)

    Tak czy inaczej - skoro dozwolone, to czemu mialy by wylapywac czy
    rozwiazywac z automatu.
    Ale poinformowac moglyby ... tylko znow - w jakim celu, skoro obecnie
    sie przejęta polisa nie przedluza..

    >A w jaki sposób płacic?

    A jak chcesz, to juz sprawa drugorzedna.
    Co rok i zwrot reszty skladki, co miesiac, co kwartal ...

    >No własnie - celem jest zebys miał zawsze OC.
    >Wiec sytuacja w ktorej OC sie nie przedłuza powoduje ze w razie błędu
    >własciciela pojazdu jezdzisz bez OC. A co gorsza, mozesz to robić
    >nieswiadomie.

    >A ludzie powinni byc wysportowani, madrzy, nie łamac prawa i
    >codziennie
    >sie myc...
    >Nie wiedziałem ze ty taki idealista jestes... ;-D

    Tak czy inaczej - sa jakies przepisy, trzeba sie do nich dostosowac,
    wiec trzeba je znac.
    Inaczej ... 5200, albo i 5 mln ...

    J.