-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "HF5BS" <h...@...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
Date: Fri, 1 Feb 2019 09:57:17 +0100
Organization: Stowarzyszenie Przeżuwaczy Szmat
Lines: 74
Message-ID: <q311le$j9p$1@node1.news.atman.pl>
References: <a...@t...no1>
<q2mvlp$bo3$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
<0...@g...com>
<1...@g...com>
<c...@g...com>
<1...@t...no1>
<6...@g...com>
<5c509109$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
<5c50bc8c$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
<5c511d0f$4$486$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<5c51f62e$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<5...@g...com>
<7...@g...com>
<1pmblnhub10i3$.8zqwk6lbawcu$.dlg@40tude.net>
<q30iue$5ip$1@node1.news.atman.pl>
<114q8oxcq5uo2$.11l5opqhocvva$.dlg@40tude.net>
Reply-To: "HF5BS" <h...@...pl>
NNTP-Posting-Host: 89-64-0-154.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1549011438 19769 89.64.0.154 (1 Feb 2019 08:57:18 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Feb 2019 08:57:18 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.7623
X-Antivirus: Avast (VPS 190131-4, 2019-01-31), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740638
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:114q8oxcq5uo2$.11l5opqhocvva$.dlg@40tude.net...
>>> A tak naprawde to ~14V.
>>
>> W Syrenie mierzyłem, dochodziło do ok. 14.5. Nie chciałbym, aby jakieś 16
>
> To byl prosty elektromagneto-mechaniczny regulator.
> Dzialal tak, jak go ktos wyregulowal, plus starzenie sprezyn,
> wypalanie stykow itp.
Nie inaczej.
> Ogolnie Syrena z zapalaniem nie miala klopotow.
>
>> (1) z fiutkiem (z kawałkiem znaczy się), upaliło mi żarówkę w światłach,
>> zwłaszcza w środku nocy gdzieś pod Zadupicami Mniejszymi, choćby i w
>> środku
>
> 19V nie pali .. przynajmniej nie od razu
Ale wiesz, jak to z prawamu Murphy'ego jest... Nirmalnie nie pali, ale
akurat spali tam, gdzie to jest szczególnie niepożądane, np, na zakręcie i
nie zobaczymy drzewa, na które jedziemy...
>
>> lasu w deszczową pogodę. A do tego zjarało choćby radio, że "panie, nie
>> jedź
>> pan przez Zadupice, bo tam lokalny strumyk wywaliło i podmył drogę po
>> ulewach. Sytuacja mocno osob liwa, ale nie nierealna, jak już żzycie
>> zdążyło
>> tu i tam pokazywać, może szczegóły były inne.
>
> Radia tez nie pali ... poza tym w Syrenie nie bylo radia, a w
Model Safari-2 (czy inne z plusem na masie, podobno ruda mniej żre takie
auta, zresztą telekomunikacja ma plus na masie, jedynie BL jest uminusowana.
> Zadupicach nie bylo telefonu, zeby mogli cala Polske powiadomic :-)
Dzisiaj jest i dzisiejsze czasy mam na myśli.
Że komórki są? Powiedzmy, żze nie polegałbym ślepi na nich, poza tym, akurat
bateria doszła minut swych ostatnich, a podpiąć nie ma jak.
>
> O dokladne mierniki tez bylo trudno, wiec ten amperomierz to byl dobry
> pomysl ... ale w Syrenie juz go nie bylo.
Niektórzy zakładali.
>> regulator zwierał wzbudzenie przy wyższych obrotach? Dla fantacji
>> przecież
>> nie.
>
> Trudno mi powiedzec czy zwieral.
W opisie było, że miał trzy stany - załączenie wzbudzenia przy niskich,
odizolowanie przy średnich i zwarcie przy wysokich.
> Ale elektronika widac zrobila postep, bo teraz wszystkie
> elektroniczne.
Czekam tylko, aż takie auto przejedzie koło jakiejś silnej radiostacji, czy
zaliczy epizod z piorunem, czy bezpośrednio, czy akurat przejeżdżał koło
piorunochronu, w który akurat zaiwaniło.
Ale skoro loki z falownikami jeżdżą w czasie burzy, to może i nic złego nie
będzie?
--
Łapy, łapy, cztery łapy,
A na łapach pies kudłaty.
Kto dogoni psa? Kto dogoni psa?
Może ty? Może ty? Może jednak ja...?
Następne wpisy z tego wątku
- 01.02.19 10:16 RoMan Mandziejewicz
- 01.02.19 10:25 J.F.
- 01.02.19 12:06 Tomalo
- 01.02.19 12:22 Tomalo
- 01.02.19 12:29 Tomalo
- 01.02.19 12:37 Tomalo
- 01.02.19 12:55 J.F.
- 01.02.19 13:04 J.F.
- 01.02.19 13:33 J.F.
- 01.02.19 13:33 Tomalo
- 01.02.19 15:49 J.F.
- 01.02.19 20:18 HF5BS
- 01.02.19 20:40 HF5BS
- 01.02.19 20:58 HF5BS
- 01.02.19 21:02 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- SEP 1 kV E
- Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- starość nie radość
- Ataki hakerskie
- Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- Dławik CM
- JDG i utylizacja sprzetu
- Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
- Internet w lesie - Starlink
- Opis produktu z Aliexpress
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe