  • Data: 2015-08-13 01:09:41
    Temat: Re: O konkurencji na rynku
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Dlatego dzis jedna firme, za rok druga ...

    No toż to całkiem jak stryjaszek alkoholik! Też tak stryjence srebra
    rodowe sprzedawał.

    > Pare spolecznych telefonii powstalo w roznych czasach.
    > Jak sie chcialo, to sie dalo.

    Komunalne to nie społeczne. Inna kategoria.

    > Sugerowales, ze wzieli, bo sasiedzi wzieli. Wiec wiedza i placa.
    > Placic moze i przestali, bo im niepotrzebny.

    To jak była moda na peceta. Teraz jest na smartfona.

    > A gdzie tam. My doplacimy. No ale zalatwil ci rzad obnizki w
    > telefonach, to teraz doplac do innych :-)

    Nic mi nie załatwił. Wiecznie to ja dopłacałem. Teraz też będę.
    Ale nic to, przyzwyczaiłem się.

    > Hm, troche dziwne.

    Mnie nie dziwi.

    > Ethernet. kabel do telefonu tez chyba gdzies tam ma ...

    U nas ten etap był na przełomie wieków. Znajmemu tak zrobili w osiedlu
    Za Żelazną Bramą (centrum Warszawy, mniej więcej okolice czterdziestolatka
    Karwowskiego Stefana). Gniazdko zrobił Spray, później przejęty przez
    Vectrę. Bo modemy kablowe były drogie. Teraz nikt się w to nie bawi.

    > To byla naprawde wysoka woda - zalalo nawet te domy, co je Niemcy
    > postawili w centrum miasta :-)

    W Pradze Czeskiej wysoka woda ostateczniewykończyła pocztę pneunatyczną.
    I to jest temat na tę grupę. A nie jakaś wrocławska wilgoć.

    --
    Jarek